//

[4S] iPhone blijft data gebruiken?!

[4S] iPhone blijft data gebruiken?! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn gejailbreakte iPhone met iOS 5.1.1 blijft data verbruiken. Ik gebruik de app 'Datamonitor' uit Cydia om mijn verbruik bij te houden. Maar sinds ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-08-12, 16:00
Wouternet Wouternet is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 2
Standaard [4S] iPhone blijft data gebruiken?!

Hallo,

Mijn gejailbreakte iPhone met iOS 5.1.1 blijft data verbruiken. Ik gebruik de app 'Datamonitor' uit Cydia om mijn verbruik bij te houden. Maar sinds kort blijft een app data gebruiken, terwijl ik dat heb uitgezet in de instellingen!

Het is vaak 1 keer per dag 15,9MB down en 1,5mb up.

Weet iemand een app waar je het gebruik kan bijhouden per specifieke app? Of waar het probleem aan ligt?

Mvg,
Wouternet
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-08-12, 11:25
Messi's schermafbeelding
Messi Messi is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Mechelen / Belgie
Berichten: 82
Standaard

Ik gebruik my data manager.
Heb net vandaag de detailed modus aangezet daar ik deze ochtend tussen 7u en 10u blijkbaar 300mb verbruikt heb via 3g terwijl alle appw uitstonden (doe ik elke avond) en mijn iphone via Wi-Fi geconnecteerd was. Ik ga ervan uit dat mijn draadloze modem id uitgevallen of zo, maar dan nog is 300mb beetje veel data...
Ik heb proximus gebeld of ze dat kunnen nagaan maar dat kunnen (mogen) ze niet

Ik hou het nu in de gaten met die 'my data manger'
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
M'n iPhone blijft continu data ophalen! squertes iPhone Apps 15 07-06-12 11:02
iPhone 4 (wit) blijft vastlopen op mobiele data cremerhm iPhone algemeen 4 19-04-12 13:56
MacBook data abonnement gebruiken op iPad 2. kommer1967 iPad algemeen 0 01-12-11 14:11
Iphone blijft hangen op apple logo, ik heb data nodig Zjannn iPhone algemeen 0 10-09-10 09:00
3G alleen voor data gebruiken? pascalletje iPhone algemeen 14 07-08-08 15:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:33.