Opeens hapert mobiel internet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds twee dagen hapert mijn mobiel internet. Mijn iPhone 4 (iOS 5.1.1) geeft weliswaar aan dat er 3G-bereik is (en prima gewoon bereik), maar op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#1
|
|||
|
|||
Opeens hapert mobiel internet
Sinds twee dagen hapert mijn mobiel internet. Mijn iPhone 4 (iOS 5.1.1) geeft weliswaar aan dat er 3G-bereik is (en prima gewoon bereik), maar op het moment dat ik een app opstart, krijg ik voortdurend time-outs. Het lukt simpelweg niet om data binnen te halen of te versturen. Vreemd genoeg doet het mobiele internet het wel de eerste paar minuten nadat ik het toestel heb gereboot. Daarna houdt het er weer mee op. Ik heb al 'herstel netwerkinstellingen' geprobeerd, maar zonder resultaat. Iemand enig idee wat de oorzaak kan zijn? Veel dank alvast!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
#2
|
|||
|
|||
Harde reset misschien ??
|
#3
|
|||
|
|||
Dank voor de tip. Had ik ook al geprobeerd (eveneens zonder resultaat).
|
#4
|
|||
|
|||
Bij VF heb ik in het verleden een keer gebeld met hetzelfde probleem. Zij deden bij hun ook alles resetten en op de iPhone netwerkinstellingen resetten en toen was het probleem verholpen.
Laatst gewijzigd door wouter1981; 14-08-12 om 15:59. Reden: opschonen |
#5
|
|||
|
|||
Dank! Vermoed inmiddels dat het probleem idd bij mijn provider (T-Mobile) ligt. Probleem doet zich vreemd genoeg alleen maar voor in de buurt van mijn huis namelijk.
|
#6
|
|||
|
|||
Citaat:
T-mobile gaf aan dat het gewoon zou moeten werken maar dat deed het niet dus heb ik van T-mobile een nieuwe SIM-kaart gekregen maar dit verhielp niets. Toen met Apple gebeld en van hun een ander toestel gekregen maar ook dit hielp niets. Nu is het zover dat T-mobile gaat kijken naar de mast hier maar daarover zouden ze afgelopen week bellen en dat is tot op heden nog niet gebeurd. |
#7
|
|||
|
|||
Zucht... Dat klinkt weinig hoopgevend. T-Mobile vermoedt in mijn geval ook dat het aan mijn sim-kaart ligt, maar is toch wel vreemd dat hij het op alle andere plaatsen wel doet.
Ben benieuwd hoe het bij jou verdergaat... |
#8
|
|||
|
|||
Heb net een nieuwe simkaart gekregen van T-Mobile. Geen verbetering. Dwz: na een reboot heb ik thuis nog steeds een paar minuutjes mobiel internet maar dan houdt-ie er weer mee op. De alternatieve verklaring van T-Mobile is dat er iets mis is met de antenne in mijn toestel.
|
#9
|
|||
|
|||
Mjah klinkt bekend. Probeer je SIM eens met een ander toestel?
Ik ben vanmorgen gebeld door T-mobile en zij gaven aan dat het zou kunne komen door het weer of dat de antenne is 'verschoven' voor de wind. Inmiddels lijkt het hier weer fatsoenlijk te werken.. anderhalve week zonder problemen. |
#10
|
|||
|
|||
Heb mijn sim inmiddels in een ander toestel geprobeerd. Daarmee doet zich precies hetzelfde probleem voor.
|
#11
|
|||
|
|||
Ergo: probleem zit niet in de antenne (iPhone én ander toestel).. probleem zit niet in de sim (probleem met oude én nieuwe sim).. Volgens mij kun je het best een klacht indienen bij T-mobile, dan bellen zij jou binnen een paar dagen terug.
|
#12
|
|||
|
|||
Ik heb het zelfde probleem ook met tmobile gebeld hun hebben tatical er op gezet resultaat nogsteeds *** maar wel 3 mnd 20% korting op factuur ze hebben ook aan gegeven dat er een storing is in postcode gebied 2801 tm 2806 weet niet of jullie hier onder vallen
Laatst gewijzigd door glenny16; 16-08-12 om 01:05. Reden: toevoeging |
#13
|
|||
|
|||
Jij krijgt gewoon korting! Hebben ze mij niet eens aangeboden.. misschien moet ik maar eens wat onredelijker worden aan de telefoon om ook zoiets af te dwingen haha..
Nu maar hopen dat ze het voor jou kunnen 'repareren' want anders heb je niks aan die korting Ik zit in een ander postcodegebied. |
#14
|
|||
|
|||
Zit ook in een ander postcode-gebied. Gisteren wel een melding gedaan. Benieuwd hoe snel ze dit gaan oplossen. En of ze het überhaupt gaan oplossen.
|
#15
|
|||
|
|||
T-mobile zal bellen maar je moet je niet te snel laten afschepen Ze willen dat je wat dingen gaat proberen.. duidelijk aangeven dat een nieuwe simkaart niet werkt, een ander toestel niet werkt én dat het '3 kilometer verderop' wel prima werkt.
|
#16
|
|||
|
|||
Ik zou maar weer Joup van 't Hek inschakellen.Vorige keer heeft het gewerkt.Daarmee wil ik zeggen maakt het openbaar in een krant of het liefst op de TV.
Verschiel dag en nacht in behandeling en resultaat. |
#17
|
||||
|
||||
Citaat:
Als dat niet werkt, gewoon die formuliertjes blijven invullen en stalken! Ze gaan dan snel genoeg overstag |
#18
|
|||
|
|||
Hoe is dit nu afgelopen? Ik heb sinds mijn vorige post geen problemen meer gehad. T-mobile gaf de schuld aan het weer; Mast verdraaid of gaan wiebelen door regen en/of wind.
Zij gaven ook aan dat er geen monteur bij is geweest dus ik ben benieuwd hoe lang het goed blijft. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
verschil mobiel internet & blackberry internet | indodragon | iPhone algemeen | 1 | 24-09-11 18:01 |
Geen (Mobiel) internet, wel internet via Wi-Fi | vuurvreter | Wi-Fi | 35 | 17-09-10 00:25 |
Opeens hoge kosten internet met instellingen UIT | synnath | Overige providers Nederland | 18 | 09-08-10 22:22 |
nu opeens betale voor internet? | laura87 | Odido (T-Mobile) | 20 | 01-11-08 00:23 |
|
|