De opgegeven URL is niet op deze server gevonden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik op mijn Iphone4 het mapje ''Foto's" aanklik en ik selecteer een filmpje, dan krijg ik de melding "" De opgegeven URL is niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
De opgegeven URL is niet op deze server gevonden
Als ik op mijn Iphone4 het mapje ''Foto's" aanklik en ik selecteer een filmpje, dan krijg ik de melding "" De opgegeven URL is niet op deze server gevonden".
Ik denk dat het fout is gegaan nadat ik "" Herstel alle instellingen"" heb uitgevoerd en alle foto''s en videos opnieuw gedownload zijn. Ik hoop dat ik de filmpjes nog terug kan krijgen.. Wie kan mij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Reservekopie?
|
|
|||
|
|||
ff een bounce. heb hetzelfde probleem. tijd terug sw geupgrade naar 7 en toen het probleem. kan een aantal vakantie foto's niet meer openen en bij het openen van een filmpje dus deze melding "de opgegeven url is niet op deze server gevonden".
ik zie de foto's en filmpjes zowel op iphone als via PC. kan ze niet vanaf pc eraf halen. ook niet via itunes. heb reserve kopie geprobeerd maar ook zonder resultaat. Iemand een idee? |
|
|||
|
|||
requested url not found on this server
Ditzelfde probleem heb ik sinds vandaag ook (spontaan!)
Filmpjes van mijn dochter's 8e verjaardag, filmpjes van mijn kleine man's 2e verjaardag; allemaal niet meer te bekijken. Krijg steeds weer de melding: "requested url not found on this server" Apple schijnt geen idee te hebben wat het veroorzaakt en wat eraan te doen. Zeggen dat het een geval van 'jammer' is.... |
|
||||
|
||||
Als je hebt hersteld en geen reservekapitein hebt dan zijn je filmpjes weg want die worden niet in icloud opgeslagen foto's als net goed is wel.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
URL werkt niet in de Telegraaf | mdubendo | iPhone Apps | 3 | 22-11-12 08:49 |
Nu.nl foutmelding: "Geen instellingen en/of filters gevonden voor opgegeven token" | aikoN | iPhone Apps | 1 | 29-07-10 15:50 |
iPhone 2g gevonden in West Friesland (eigenaar gevonden) | Simple | Archief | 24 | 29-06-10 10:02 |
Windows: iTunes updaten werkt niet (URL wordt niet gevonden) | Bunny | iTunes | 1 | 13-06-09 19:21 |
SIP client gevonden, maar sip server geblokkeerd op free.fr | puttemanp | Jailbreak apps en thema's | 12 | 18-08-08 03:43 |
|
|