iPhone 4 ombouw geen bereik ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb gister mijn witte iphone 4 omgebouwd naar gouden compleet met frame en voorkant en achterkant.. Alles ging naar behoren, alleen nu heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone 4 ombouw geen bereik ?
Hallo,
Ik heb gister mijn witte iphone 4 omgebouwd naar gouden compleet met frame en voorkant en achterkant.. Alles ging naar behoren, alleen nu heb ik geen telefoon signaal Voorderest Wi-Fi doet het wel Nou is mijn vraag heeft iemand deze ombouw deze ook al gedaan ? Of heeft dit probleem wel is gehad bij een ombouw? Gr B Laatst gewijzigd door ibartS; 19-08-12 om 21:53. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Alle stekkertjes van antennes enz goed aangesloten?
|
|
||||
|
||||
Stekkertje van de silence knop en volume was losgeschoten waardoor die knoppen het niet deden, ze doen het nu weer alleen het bereik krijg ik niet terug..
|
|
|||
|
|||
Mooi dat dat verholpen is! Ik heb nog nooit een iphone 4s case verwisseld dus vandaar deze vraag; zit de antenne bij het goude dat je hebt geplaatst of haal je die gewoon van je originele case?
|
|
||||
|
||||
Bij deze zat hij erbij, maar ik heb ze allebei geprobeerd..
En het is geen 4s ik weet niet of daar nog verschil inzit.. Ik heb alles weer terug gebouwd naar het oude frame, maar daar ook geen bereik mee.. dus waarschijnlijk is de attenne tijdens het demonteren kapot gegaan ? of ik doe iets goed mis.. |
|
|||
|
|||
Stekkertje van de antenne na gekeken? Zowel op het moederbord als op de case. Ook niet? Jup, antenne op het moederbord kapot.
|
|
||||
|
||||
ja het ronde stekkertje zit er goed op en die 4 klemmetjes die kontakt maken met het frame zitten ook allemaal goed.. nog op verschillende manieren geprobeerd maar het mocht niet baten..
dat word waarschijnlijk nieuw moederboard.. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Jammer... terugsturen kan ook niet meer.
|
|
||||
|
||||
hmm Apple Garantie ?? hehe
Want dat is alleen op te lossen doormiddel van nieuwe moederbordje ? Ja dan word het maar een ipod.. EDIT: Ik zoekte nog even wat verder en ik zag deze topic staat: http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...n-service.html en ik zit bij mij te kijken maar dat blauwe weerstandje is er niet meer... dus dan is het hoogstwaarschijnlijk dat het probleem de attenne word onderbroken omdat het weerstandje er niet op zit.. Nu heb ik geen klein soldeerboutje, moet ik even iemand vinden om die onderbreking op te vullen... Laatst gewijzigd door ibartS; 19-08-12 om 23:14. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 3G 4.2.1 cw, geen bereik/signaal??? | flashingst | Jailbreak | 5 | 15-02-11 20:52 |
iPhone: iPhone 4 4.1 geen bereik? | Florisverhage | Jailbreak | 3 | 05-10-10 22:39 |
geen bereik iphone | encounter | iPhone algemeen | 1 | 16-09-10 01:23 |
iphone geen tot bijna geen bereik | Gewoon-jeroen | iPhone algemeen | 3 | 15-07-10 20:21 |
geen bereik (iphone 2G) | frederikos | iPhone algemeen | 2 | 11-12-08 20:15 |
|
|