//

Geen service Iphone 4 na update 5.1.1 ??

Geen service Iphone 4 na update 5.1.1 ?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort heb ik een nieuwe Iphone 4 met vodafone abbonement. Na de activering van m'n simkaart had ik nog gewoon verbinding met vodafone. Na ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-08-12, 17:49
PascalC PascalC is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 3
Standaard Geen service Iphone 4 na update 5.1.1 ??

Sinds kort heb ik een nieuwe Iphone 4 met vodafone abbonement. Na de activering van m'n simkaart had ik nog gewoon verbinding met vodafone. Na een tijdje heb ik m'n iphone gesynchroniseerd met itunes en blijkbaar is toen ook de nieuwste update, 5.1.1 dr op gezet. Na korte tijd viel me op dat de service weg was, ik kon niet meer bellen enz. Eerst dacht ik dat het aan de locatie lag waar ik was maar het maakte niet uit, er bleef 'geen service' staan. Ik heb m'n iphone al geprobeerd te downgraden naar 5.0.1 in de hoop dat het probleem voorbij zou zijn maar dat is tot nu toe nog niet gelukt, ik blijf maar foutmeldingen krijgen in itunes en schiet niks op.
Ten einde raad ben ik hier terecht gekomen, hopelijk iemand een oplossing heeft?! Ik heb trouwens nog één ander topic hierover gevonden op dit forum maar die is nooit beantwoord voor zover ik zag.
B.v.d
Pascal
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-08-12, 19:16
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Komt je iPhone ook van Vodafone?

Of zit er een simlock van een andere provider op?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 19-08-12, 21:06
PascalC PascalC is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 3
Standaard

Iphone komt ook van vodafone.
  #4  
Oud 19-08-12, 21:16
SG3i SG3i is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 309
Standaard

Eerst proberen te herstellen met reserve kopie, niet gelukt? Keertje zonder. Nog niet gelukt? Gaan naar je provider.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone update naar 5.01 geen service meer jandevoer iPhone algemeen 1 13-12-11 00:51
Na update 1.1 Cydia geen service takie Jailbreak apps en thema's 3 28-03-11 21:21
Geen service met iphone 4 na nieuwste update orcaluna iPhone algemeen 0 26-11-10 23:28
na update geen t-mobile service??? jcpearl Archief 6 22-10-09 22:35
*geen service* na update 2.2.1 bpatje Archief 1 31-01-09 18:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:19.