nieuwe simkaart met zelfde nummer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben zins vandaag overgestapt naar andere provider en me simkaart er in gedaan maar me imessage die pakt die niet op me nieuwe simkaart ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
nieuwe simkaart met zelfde nummer
Ik ben zins vandaag overgestapt naar andere provider en me simkaart er in gedaan maar me imessage die pakt die niet op me nieuwe simkaart dan verstuurd die alles via mijn email.
hoe kan ik de imessage weer goed krijgen op me nieuwe simkaart? de ouwe simkaart die doet het niet meer hij geeft ook aan dat die geen service meer hebt. help me! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probeer eens om me imessage uit te zetten in Instellingen. Herstart dan de iPhone en zet me imessage weer aan in Instellingen. Nu zou me imessage weer moeten werken op me nieuwe simkaart.
Succes gewenst |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de tip maar helaas doet die het nog niet hij geeft onder de imessage balk aan: wachten op activering en helaas doet die dit al heel de dag
|
|
|||
|
|||
Je hebt dus iMessage uitgezet en dan herstart? Kijk eens in de instellingen van Messages onder "Receive at" of daar alle instellingen nog juist zijn (Apple ID enz...).
|
|
|||
|
|||
ja heb hem herstart maar blijft het zelfde.
heb gekeken maar me apple id klopt en er staat dat die het via die apple id en niet via me tel nummer als ik die aanklik dan kan dat niet. |
|
|||
|
|||
Staat jouw GSM-nummer in Instellingen -> Phone onder "My Number"?
|
|
|||
|
|||
nee daar staat telefoon nummer ombekend en kan hem niet invoeren via daar.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
https://discussions.apple.com/thread...art=0&tstart=0 |
|
|||
|
|||
ohkeee nou iedergeval bedankt
dan moet ik even gaan zoeken hoe is dat kan veranderen.. |
|
||||
|
||||
Ik heb hetzelfde probleem. Sinds kort overgestapt van Blyk naar Bliep met nummerbehoud. Nu steeds 'wachten op activering' bij iMessage en Facetime. Zit op iOS6 beta 3 maar dit heeft er volgens mij vrij weinig mee te maken, werkt op een iPhone 4s met 5.1.1 ook niet. Heb alles al geprobeerd:
- Hard reset - Volledig hersteld - Facetime en iMessage aan en uitgezet - Netwerksettings hersteld - DNS in Wi-Fi op 8.8.8.8 - Nog een aantal dingen Heeft iemand een oplossing? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Inloggen app store met zelfde account maar nieuwe Apple ID-naam | sebasvdv | iPhone Apps | 6 | 16-10-11 20:16 |
Twee simkaarten, zelfde nummer. | Duprezz | Overige providers Nederland | 6 | 29-01-10 00:54 |
|
|