Welke sim-only? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Begin september loopt mijn twee-jarig contract bij T-Mobile af van mijn iPhone 4. Nu komt rond oktober de iPhone 5 op de nederlandse markt, als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Welke sim-only?
Begin september loopt mijn twee-jarig contract bij T-Mobile af van mijn iPhone 4. Nu komt rond oktober de iPhone 5 op de nederlandse markt, als ik het goed begrepen heb, en daar heb ik wel oren naar. Nu wil ik dus een sim-only voor een paar maanden voor mijn iPhone 4. Welke zou jij dan nemen?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Neem geen sim only maar laat je abonnement gewoon doorlopen totdat je kunt verlengen met de nieuwe iPhone.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Gaat automatisch wanneer je geen actie onderneemt.
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat de meeste gebruikers dat (gaan) doen als hun i150/i300 abonnement afloopt. Let wel je hebt nu nog echt onbeperkt internet.
|
|
||||
|
||||
Ja, dat zal straks wel anders gaan worden ja, vind ik wel balen hoor. Ik vind het belachelijk wat ze momenteel voor abonnementen durven te vragen.
|
|
||||
|
||||
Als je van plan bent te gaan verlengen bij T-Mobile kan je inderdaad beter je huidige contact even laten doorlopen totdat de nieuwe iPhone er is. Nadeel is wel dat je eigenlijk teveel abonnementskosten betaalt voor de periode dat je buiten je contract zit. Maar omdat het maar om maximaal twee maanden gaat valt het nog mee.
Wil je straks een los toestel kopen, dan kun je beter nu alvast een goede sim-only zoeken. Dat kan gunstiger zijn door de hoge prijzen die ze tegenwoordig rekenen. |
|
||||
|
||||
Met de prijzen die operators tegenwoordig vragen is het tarief van 2 jaar -of langer- geleden toch niet zo gek?
(vooral als je onbeperkt internet wil)
|
||||
|
||||
Ik ben bang dat het me straks niet gaat lukken om een abonnement te hebben van 2 jaar voor € 29,95 per maand ;-)
Maar moet ik erop rekenen dat als ik mijn abonnement door laat lopen bij T-Mobile dat ik dan die paar maanden meer ga betalen? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik weet niet hoelang je je abbo bij T-Mobile kan laten doorlopen?
Anders is het misschien handiger om een los toestel te kopen en een sim only te nemen. Ik doe dit al twee jaar en bevalt me prima, waarbij ik wel voor een jaar ga, bevalt het niet, dan ben ik weg. En flinke korting op een toestel bij een nieuw abbo zal er niet meer in zitten. Omgerekend ben ik nu goedkoper uit.
|
||||
|
||||
@Vuurvreter
Mocht de topic starter toch een sim-only willen hebben, wat zijn jou ervaringen met de providers die jij hebt gehad? Dekking / Prijs / Wat kreeg je aan min, sms en data. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik had hier 250 bel minuten 75 sms en onbeperkt internet voor € 14,25 p/m Daarna was er geen onbeperkt internet meer. Het 2e jaar (waar ik nu in zit) overgestapt naar Telfort 150 bel minuten (meer dan genoeg voor mij) 100 Sms en 1 Gb internet (ook voldoende voor mij) voor € 18.95 en natuurlijk ook weer op het KPN netwerk. Mijn conclusie is dat ik "NOOIT" meer iets van T-Mobile neem en het KPN netwerk veel beter en stabieler is, Ik heb nu bereik (in een bunker) waar andere providers geen dekking hebben |
|
||||
|
||||
Goed om te weten, bedankt voor deze tip.
|
|
||||
|
||||
Ik zie bij Telfort nu alleen 2-jarige SIM-only abonnementen; hoe heb je daar 1 jaar kunnen regelen?
(en wat deed dat voor de prijs?) Dat is voor mij mogelijk ook een interessante optie. |
|
|||
|
|||
In januari was 1 en 2 jaar mogelijk en de prijs bleef toen gelijk (dacht ik)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zie onder "Telfort Basis abonnement" Ik heb het zelfde als nu geselecteerd en de prijs voor 2 jaar is € 22.00 en voor 1 jaar is € 23,00 En ja de volgende iPhone koop ik weer los. Mijn bestelling Sim Only Telfort Basis abonnement Contractduur 12 maanden € 0,- p/mnd Belminuten 150 belminuten € 5,- p/mnd vaste lage prijs Sms 100 sms'jes per maand € 3,- p/mnd Internet 1000 MB internet € 15,- p/mnd vaste lage prijs Prijs per maand € 23,- p/mnd |
|
||||
|
||||
Ja, bedankt!
Ik had alleen de aanbiedingen bovenaan gezien en niet het knopje "Zelf samenstellen" onderaan... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
iphone 4, sim only |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
welke pre-paid sim in USA? en voor welk bedrag? $25? $10? | koekjedebij | Koopinformatie USA | 11 | 06-05-09 09:37 |
iPhone 3G: Welke simkaarten worden ondersteund door Rebe SIM? | UZW | Unlock | 6 | 31-03-09 11:58 |
Telfort en Iphone 3g welke sim? | jaz075 | Archief | 3 | 20-10-08 10:07 |
welke *sim | pdewildt | Unlock [archief] | 14 | 06-02-08 14:20 |
Welke sim? | Sphinkx | Unlock [archief] | 7 | 22-01-08 21:10 |
|
|