Alternatief proassist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey Weet iemand een goed alternatief voor proassist Ik ben nu al enkele jaren daar verzekerd En heb net als de meeste enkele nare ervaringen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Alternatief proassist
Hey
Weet iemand een goed alternatief voor proassist Ik ben nu al enkele jaren daar verzekerd En heb net als de meeste enkele nare ervaringen daar opgedaan Nu is mijn telefoon weer toe aan een reparatie (3g internet doet niet meer) En nu zie ik tussen de klachten op internet dat er nu ook nog steeds mensen net als ik in het verleden langer dan 2 maand moeten wachten Nu werkt mijn telefoon nog wel en nu merk ik gewoon dat ik het opsturen uitstel omdat ik niet zo lang met een vreselijk leentoestel wil zitten Ik vind dat dit niet de bedoeling is Dat ik een service waar ik voor betaal uitstel omdat het zo slecht is Nu wil ik graag zodra de iphone 5 komt die ergens anders gaan verzekeren Weet iemand een goed alternatief Op internet vind ik alleen van die websites die een beetje louche overkomen En ik wil wel graag een leen toestel als ik iets krijg Graag hoor mensen die ervaring hebben en niet even gegoogeld hebben Vriendelijke groet |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verzekering ProAssist BelGarant | Charley17 | iPhone algemeen | 1 | 08-10-11 01:22 |
Proassist - Kapotte iphone's retour | daaf | iPhone algemeen | 2 | 09-08-11 17:01 |
ProAssist - Iphone probleem | MBoxma | iPhone algemeen | 4 | 04-06-10 18:36 |
Proassist verzekering afsluiten | Eurovreter | Archief | 1 | 07-09-09 16:52 |
|
|