//

Back up maken zonder te herstellen

Back up maken zonder te herstellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb hier dus een iphone 4 die opeens niet meer start. Als ik het power of home knopje indruk, komt er niets op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-08-12, 04:19
Ibrahim70 Ibrahim70 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 7
Standaard Back up maken zonder te herstellen

Hallo,

Ik heb hier dus een iphone 4 die opeens niet meer start. Als ik het power of home knopje indruk, komt er niets op het scherm. Met m'n pc verbindt hij wel, echter kan ik hem alleen herstellen. Ik zou hem dus kunnen herstellen maar ik wil ook heel graag m'n bestanden hebben (die zullen met een herstel verwijderd worden neem ik aan). Dus wat kan ik doen? Kan ik dus niet aan m'n bestanden komen? Het was een jailbroken iphone 4.

Groeten

Edit: de titel is verkeerd.

Laatst gewijzigd door Ibrahim70; 23-08-12 om 04:22. Reden: -
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-08-12, 12:12
TimmetjeTim TimmetjeTim is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 8
Standaard

Hi,

Je kan een reservekopie van je iphone maken als je in iTunes met je rechtermuisknop klikt op je apparaat (in de sidebar).
Hopelijk helpt dit

Groet, TimmetjeTim
  #3  
Oud 23-08-12, 15:15
Ibrahim70 Ibrahim70 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 7
Standaard

Ja dat snap ik wel, alleen is er niet zo´n optie. Hij herkent de iphone maar ik kan niet synchroniseren. Enige optie staat er herstellen bij. Er staat bij alle info (capaciteit, software etc.) 'n.v.t'

Hij start dus niet op, kan het gefixt worden zonder het te herstellen zodat ik me bestanden toch behoud? Ik probeerde tinyumbrella, maar ik kreeg een aanhoudend wit scherm. Zijn er nog andere programma's waarmee het gefixt kan worden?
  #4  
Oud 23-08-12, 15:53
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Je zult de iPhone eerst uit de herstelmodus moeten zien te krijgen. Heb je dat geprobeerd met TU?
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #5  
Oud 23-08-12, 17:36
Ibrahim70 Ibrahim70 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 7
Standaard

Hey,

Ik had er geen zin meer in dus heb ik hem hersteld. Maar hij blijft hetzelfde doen: Als ik hem op m'n pc aansluit dan komt er een apple logo die steeds weggaat en terugkomt.

Als ik de home button indruk maak ik verbinding met itunes. Nu probeer ik hem nogmaals te herstellen en dan staat er: De iphone iphone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voortgedaan (3194). Wat nu?
  #6  
Oud 23-08-12, 17:52
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.081
Standaard

3194 is al heel vaak aan bod geweest.

Hulp daarbij vind je via de zoekfunctie.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #7  
Oud 23-08-12, 19:01
Ibrahim70 Ibrahim70 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 7
Standaard

Klopt, ik heb error 3194 gefixt maar nu komt er een andere error (1611). Ik word er echt naar van. Hij komt niet verder dan het voorbereiden van de iphone op een herstel en ondertussen hoor je steeds dat usb in uit geluidje en zie je op m'n iphone scherm steeds afwisselingen van apple logo, zwart beeld en itunes logo en als laatst komt natuurlijk dat errortje 1611. Heeft iemand er een oplossing voor?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 augustus 2012 om 18:29 ----------

Zou het met shift+herstellen werken? Dat ik dus een firmware van felixbruns erop zet? Alleen weet ik dan niet welke ik erop moet zetten, is er een firmware die op elke iphone 4 werkt?
  #8  
Oud 23-08-12, 23:02
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Kijk hier eens naar: iTunes: specifieke update- en herstelfouten en geavanceerde probleemoplossing
Reageren

Labels
1611, 16xx, 3194



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wie helpt mij een back-up maken van mn Iphone zonder Itunes? Gootje78 iTunes 4 15-08-10 11:04
Iphone gecrasht en zou graag willen herstellen. Hoe te herstellen zonder update? glenn_lauw iPhone algemeen 21 29-03-10 18:29
Herstellen; waar is mijn back up? nynkee__ iPhone algemeen 2 09-08-09 13:54
Back-up maken GRozenberg Unlock [archief] 4 16-11-08 19:35
iPhone Herstellen! Jailbraken en Back up reloaden? diederikderave Archief 0 20-07-08 14:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:14.