Kan Apps niet openen na installeren software 5.1.1 en gebruik van Itunes! Help! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Gisteren heb ik op mijn Iphone3G een softwareupdate gedaan. (Stond al langer in mijn scherm dat ik dit moest doen bij "instellingen") Software ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan Apps niet openen na installeren software 5.1.1 en gebruik van Itunes! Help!
Hallo allemaal,
Gisteren heb ik op mijn Iphone3G een softwareupdate gedaan. (Stond al langer in mijn scherm dat ik dit moest doen bij "instellingen") Software 5.1.1 heb ik gedownload. Nu heb ik ook via Itunes gisteren muziek van mijn computer naar mijn Iphone gekopieerd. Nu is het probleem dat al mijn apps niet meer werken! Heb alles al geprobeerd. Uit en aan zeten. Een herstelupdate gedaan via het 6-stappenplan en als laatste stap via Itunes een herstelupdate gedaan. Niks werkt! Kan mijn apps nog steeds niet openen! Nu zit ik in het buitenland en kan mijn telefoon niet naar een Appstore brengen. Wie herkent dit probleem en weet wat ik moet doen zodat mijn apps weer werken en ik ze kan openen? Mijn dank is groot!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kan nieuwste versie van itunes niet installeren | stefaaaan | iTunes | 1 | 03-02-12 00:15 |
Iphone 4 kan niet software 4.1 installeren | Elsemarieke | iPhone algemeen | 1 | 23-09-10 09:08 |
Windows: Itunes installeren mislukt kan Quicktime niet installeren | elvis4ever | iTunes | 2 | 19-07-10 23:38 |
|
|