Apps niet opslaan op pc bij synchronisatie? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft er iemand enig idee of het mogelijk is om te voorkomen dat alle IPA bestanden van de geinstalleerde Apps op je iPhone worden opgeslagen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apps niet opslaan op pc bij synchronisatie?
Heeft er iemand enig idee of het mogelijk is om te voorkomen dat alle IPA bestanden van de geinstalleerde Apps op je iPhone worden opgeslagen op je pc bij een synchronisatie?
Ik vind het behoorlijk irritant dat dit zoveel ruimte in beslag neemt, terwijl ik er helemaal niks mee doe. Kan dat bijvoorbeeld uitgezet worden? Thanx! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Synchroniseren met iCloud ipv iTunes zou volgens mij een oplossing kunnen zijn maar dan moet je ook echt alles uit iCloud halen (ook muziek met evt iTunes Match en foto's via Fotostream).
|
|
|||
|
|||
Als de iPhone aangesloten is aan iTunes kan je in iTunes, onder Apps, uitvinken welke apps er niet worden gesynchroniseerd.
Als je een app direct op de iPhone verwijderd wordt die bij de volgende iTunes synchronisatie ook niet meer gesynchroniseerd. PS: Waarom koop je al die apps als je er toch "helemaal niets mee doet" |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Thanx! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het opslaan van apps op de PC met iTunes heeft alleen maar voordelen. Tenzij je nog een PC hebt met een 80486 processor en een 30 MB harde schijf. Maar goed, "chacun son choix" zei Frederik de Grote Succes verder |
|
|||
|
|||
hahaha, nee de pc is gelukkig niet zo oud, alleen de HD is niet heel bijster groot. Maar goed, het is gewoon jammer dat er zo'n 3GB aan backup Apps op mijn pc staan die ik helemaal niet gebruik. Vandaar dat ik op zoek ben naar een mogelijkheid om deze te lozen....ik ben er echter bang voor dat dit niet gaat lukken
Dank voor de reacties in ieder geval en mocht er toch iemand een idee hebben hoe dit voor elkaar te krijgen, dan hoor ik het uiteraard graag |
|
|||
|
|||
Citaat:
3 GB is natuurlijk een héél grote hoeveelheid, maar ik als ik mij niet vergis bestaan er ondertussen al USB-sticks van zelfs 4 GB Kopieer uit de iTunes map de map Mobile Applications naar zo'n reusachtig grote USB-stick en verwijder dan in iTunes de map Mobile Applications. Dan heb weer 3 GB vrij op jouw harde schijfje. En vergeet dan niet om "Sync Apps" uit te vinken in iTunes. Succes verder |
|
|||
|
|||
Thanx, zal dat eens proberen. Het is overigens zeker geen ramp, ik vroeg het me met name gewoon af of dit op een of andere manier niet uit te zetten was.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps doen het niet meer na synchronisatie | iPeng | Archief | 3 | 13-10-08 08:18 |
Tags niet meegenomen bij Synchronisatie | frankvanwessel | iTunes | 0 | 17-06-08 11:29 |
|
|