iPhone Syncen met iTunes nieuwe laptop. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik had even een vraagje, Ik heb een nieuwe laptop maar telkens als ik mijn telefoon wil syncen zegt hij dat ik alles moet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone Syncen met iTunes nieuwe laptop.
Hallo ik had even een vraagje, Ik heb een nieuwe laptop maar telkens als ik mijn telefoon wil syncen zegt hij dat ik alles moet wissen nou daar heb ik geen zin in. Is het mogelijk om op 2 pc's te kunnen syncen zonder de bibliotheek te wissen?
Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je zou deze truc voor gevorderden kunnen proberen:
How to Sync iTunes Across All Your Computers with Dropbox
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iPhone tijdelijk syncen met laptop i.p.v. pc | BBoelie | iTunes | 1 | 24-08-11 23:07 |
Mac OS X: Iphone syncen met nieuwe itunes zonder gegevens kwijt raken | knijn | iTunes | 0 | 08-09-10 20:10 |
iPhone syncen met nieuwe iTunes libary na harddisk chrash | matthijsi | Archief | 3 | 30-01-10 19:38 |
Iphone syncen op 1 laptop met 2 accounts | westtheo | iTunes | 3 | 21-05-08 20:46 |
nieuwe pc en itunes versie en syncen met bestaande iphone | KDR | iTunes | 3 | 02-02-08 18:01 |
|
|