Supergoedkope iPhone kopen Anymobile? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een al een iPod 4g, maar wil graag een nieuwe prepaid iPhone. Na wat rondspitten op internet, marktplaats bijv. Ben ik terecht ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Supergoedkope iPhone kopen Anymobile?
Hallo,
Ik heb een al een iPod 4g, maar wil graag een nieuwe prepaid iPhone. Na wat rondspitten op internet, marktplaats bijv. Ben ik terecht gekomen bij de site AnyMobile.nl Hier zie ik een aantal wel heel erg goedkope, nieuwe iPhones. Zo de iPhone 4s 64 gb, voor maar 300 euro! Mijn vraag is of jullie dit betrouwbaar vinden? mvg, Bart Vilier |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De prijs alleen al klinkt mij niet betrouwbaar...
Algemene regel: Als de aanbieding te mooi om waar te zijn is, is het dit ook vaak. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Dit gevonden in een oud forum. Deze site is echt niet te vertrouwen als je al hoort dat zo'n lage prijs moet worden overgemaakt via western union moeten er al alarmbellen gaan klinken
|
||||
|
||||
Zulke vragen hebben hier al meerdere keren een antwoord gehad. Daarom ook een slotje.
|
Labels |
anymobile, betrouwbaar, iphone, supergoedkoop |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat moet ik kopen en niet kopen | matthijsg | Koopinformatie Nederland | 0 | 17-09-11 12:05 |
Iphone 4 Kopen BE | janniek | Koopinformatie België | 7 | 15-02-11 01:58 |
Iphone kopen... HELP!! | Fr33k | Koopinformatie Nederland | 1 | 15-02-09 18:30 |
iPhone 2 'kopen' of 'niet kopen' ? | gemmelos | Koopinformatie Nederland | 15 | 13-05-08 17:07 |
|
|