//

Supergoedkope iPhone kopen Anymobile?

Supergoedkope iPhone kopen Anymobile? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een al een iPod 4g, maar wil graag een nieuwe prepaid iPhone. Na wat rondspitten op internet, marktplaats bijv. Ben ik terecht ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-09-12, 21:48
bart678 bart678 is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 4
Standaard Supergoedkope iPhone kopen Anymobile?

Hallo,

Ik heb een al een iPod 4g, maar wil graag een nieuwe prepaid iPhone. Na wat rondspitten op internet, marktplaats bijv. Ben ik terecht gekomen bij de site AnyMobile.nl Hier zie ik een aantal wel heel erg goedkope, nieuwe iPhones. Zo de iPhone 4s 64 gb, voor maar 300 euro! Mijn vraag is of jullie dit betrouwbaar vinden?

mvg,

Bart Vilier
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-09-12, 21:54
Sarientje Sarientje is offline
• iOS 11.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Locatie: Limburg (BE)
Berichten: 83
Standaard

De prijs alleen al klinkt mij niet betrouwbaar...

Algemene regel: Als de aanbieding te mooi om waar te zijn is, is het dit ook vaak.
  #3  
Oud 06-09-12, 07:39
IRom's schermafbeelding
IRom IRom is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mtackermans Bekijk bericht
Hi,

Ik ben nieuw op dit forum en ik overweeg een iphone te kopen. Ik ben alleen niet zo'n mobiele beller dus een abonnement van 30 euro per maand is aan mij niet besteed.

Nu zag ik op de site van anymobile.nl een iphone 4 aangeboden door nobel electronics voor 300 euro. Leek me weinig. Ik ben met die lui gaan mailen. Ze beweren 100% garantie te geven en een deel (200 euro) vooruit betalen is geen probleem. Ze hebben ook een website die er niet onaardig uit ziet, maar het geld moet dan wel weer overgemaakt via Western Union. Sommige dingen lijken dus wel redelijk OK, andere lijken dan weer heel oplichterig. Heeft iemand ervaring met deze lui?

Daarnaast vraag ik me af of ik als ik dan een simock vrije iphone heb ik die kan laten werken met mijn tele2 prepaid kaart.

Dit gevonden in een oud forum. Deze site is echt niet te vertrouwen als je al hoort dat zo'n lage prijs moet worden overgemaakt via western union moeten er al alarmbellen gaan klinken
__________________
Apple is going to reinvent the phone. And here it is.
  #4  
Oud 06-09-12, 08:29
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Zulke vragen hebben hier al meerdere keren een antwoord gehad. Daarom ook een slotje.
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
Discussie gesloten

Labels
anymobile, betrouwbaar, iphone, supergoedkoop



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat moet ik kopen en niet kopen matthijsg Koopinformatie Nederland 0 17-09-11 11:05
Iphone 4 Kopen BE janniek Koopinformatie België 7 15-02-11 00:58
Iphone kopen... HELP!! Fr33k Koopinformatie Nederland 1 15-02-09 17:30
iPhone 2 'kopen' of 'niet kopen' ? gemmelos Koopinformatie Nederland 15 13-05-08 16:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:44.