Iphone 4 Kopen BE discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb heel tevreden met mijn nieuwe iphone 4, maar nu wil me broer er ook een, maar hoe zit het met het reserveren ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 Kopen BE
Hallo,
Ik heb heel tevreden met mijn nieuwe iphone 4, maar nu wil me broer er ook een, maar hoe zit het met het reserveren en ophalen van een iphone 4 in belgie? aangezien hij nergens meer in NL te verkrijgen is. Mvg Janniek |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik ben gewoon mijn vertrouwde phone-winkel (ACS, Heist-op-den-Berg) binnengestapt, iPhone 4 was er op dat moment (november 2010) niet in voorraad, de nieuwe levering zou toen eerstdaags gebeuren, ik had gevraagd om mij te contacteren van zodra deze binnen was. 2 dagen nadien had ik mijn iPhone en dit bij mijn vertrouwde winkel
Paar weken geleden (3/1/2011) waren er nog voldoende aanwezig bij de Mobi* winkel (= niet mijn vertrouwde winkel) in Heist-op-den-Berg. 'k Heb dit hier toen ook ergens gepost. |
|
|||
|
|||
Zijn deze dan SIMlockvrij?
En wat is de prijs? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kan er iemand mij vertellen of Mobistar Center op de Meir over het algemeen voorraad heeft? Zo niet, ergens anders in Antwerpen?
bedankt |
|
|||
|
|||
Ik zou ook graag horen hoe het zit met de voorraden, liefst in Antwerpen. Ga er waaschijnlijk dit weekend heen!
|
|
|||
|
|||
Ja ik ga de 25ste naar Antwerpen, idee om te bellen en er 1 te reserveren of doen ze daar niet aan bij Mobistar?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G kopen | St33n | Koopinformatie Nederland | 1 | 09-03-10 18:37 |
Iphone kopen | Danz | Koopinformatie Nederland | 12 | 21-02-10 21:34 |
Iphone 3g kopen: help! | bramtinmokum | Koopinformatie Nederland | 2 | 02-02-09 18:48 |
Iphone 2 kopen | Beaux | Archief | 7 | 29-05-08 15:22 |
iPhone 2 'kopen' of 'niet kopen' ? | gemmelos | Koopinformatie Nederland | 15 | 13-05-08 17:07 |
|
|