//

Iphone 4 2 problemen en gekocht in Belgie

Iphone 4 2 problemen en gekocht in Belgie discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Iphone heeft 2 problemen momenteel, men Power knop is gejammed, en kan ik dus niet meer gebruiken, en vanaf begin af aan is men ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-01-11, 09:26
ZoepC ZoepC is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 15
Standaard Iphone 4 2 problemen en gekocht in Belgie

Mijn Iphone heeft 2 problemen momenteel, men Power knop is gejammed, en kan ik dus niet meer gebruiken, en vanaf begin af aan is men microfoon voor het gebruik van de luidspreker of tijdens het facetimen slecht, zelfs onhoorbaar. Ook tijdens het opnemen van filmpjes.

Nu heb ik mijn mobiel bij een Allcom in belgie gekocht, en woon vlakbij de grens van Belgie.
Is het verstandig terug te gaan naar een mobistar winkel, of moet ik perse naar een Allcom winkel in Belgie?
Of kan ik beter naar leliveld bv hiervoor?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-01-11, 09:53
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

als je nog garantie hebt terug gaan naar de winkel waar je hem gekocht hebt.
Dan heb je beste kans op reparatie.
__________________
at your service
  #3  
Oud 30-01-11, 10:33
ZoepC ZoepC is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 15
Standaard

Je hebt een jaar standaard garantie op een Iphone, aangezien ik nog nergens schade heb aan men Iphone 4 neem ik aan dat een jammed knop en microfoon (hardware fouten) dus binnen garantie vallen.
Zal ik men telefoon wel 6 weken kwijt zijn neem ik aan, heeft iemand al ervaring met het retourneren bij een Allcom Mobistar winkel, heb nog geen ander topic hierover gevonden
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 bij BASE in België gekocht, nu defect... stefmen Koopinformatie België 37 07-08-11 14:30
Problemen gebeld worden op iPhone 3GS uit Belgie irisz Koopinformatie België 1 11-04-10 15:15
iPhone 3G uit Belgie met problemen? Goudvis12 Koopinformatie België 42 17-10-08 00:34
Iphone gekocht, 150 eu!!! jeremyiphone Archief 22 11-09-08 10:03
Iphone gekocht 26-2-08 robinrobin Archief 5 28-02-08 20:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:40.