Iphone 4 lang gebruiken? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey iedereen, ik heb nu een iphone 4 gekregen niet de 4s want kvond de 4 specialer omdat steve jobs hem heeft gemaakt lol, nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 lang gebruiken?
Hey iedereen, ik heb nu een iphone 4 gekregen niet de 4s want kvond de 4 specialer omdat steve jobs hem heeft gemaakt lol, nu mijn vraag kan ik mijn iphne over 10 jaar ofZo gebruiken, klinkt misschien heel dom. Maar ik ben maar 12 enzo, want er zijn heel wat problemen met de iphone 3g(s) zie ik.. Nja,
Groetjes, M. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
4s kan je uitleggen als for steve
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Of de iOS versie van 2022 nog werkt op die iPhone 4 is een ander verhaal. Waarschijnlijk zal dat niet het geval zijn PS: En er zijn helemaal geen problemen met de iPhone 3GS. Ik heb hier nog een oude 3GS (met oude bootrom) die ik nog vaak gebruik om van alles en nog wat te testen. Laat je niet gek maken door wat men allemaal zo roeptoetert. Succes gewenst |
|
||||
|
||||
De iPhone is van hoogwaardig materiaal gemaakt zonder veel plastic, dus het lijkt me wel een toestel dat het 10 jaar kan uithouden. Zeker als je het in een hoesje bewaart om het glas te beschermen. Telefoons in het algmeen kunnen ook makkelijk 10 jaar mee. Ik heb nog steeds mijn eerste telefoon, een Nokia 6150, en die doet het nog steeds. Sterker nog, tot voor kort gebruikte ik hem gewoon nog in de auto met een carkit.
De enige problemen die ik nog zou kunnen voorzien is de accu en de netwerktechnologie. Accu's houden het meestal maar 2-3 jaar uit en is met een iPhone moeilijker te vervangen. En of je over 10 jaar nog accu's ervoor kan kopen is maar de vraag. Het tweede probleem is het netwerk. Het 2G netwerk is over 10 jaar zeker niet meer online en het 3g netwerk kan dan in zijn laatste levensfase zijn. Voor de rest. Over 10 jaar ben je misschien wel erg hip met je retro-iPhone . Veel plezier met je toestel de komende 10 jaar . |
|
|||
|
|||
Ahha dankjewel ! Nu nog maar een goede hoesje kopen hehe
|
|
|||
|
|||
Over 10 jaar is ie in ieder geval niet meer up to date wat betreft de software
|
|
||||
|
||||
Ik gebruik niets meer van wat ik 10 jaar geleden kocht..... >:-}
|
|
|||
|
|||
+1 @ ballegooier
|
|
|||
|
|||
Nee niet echt 10 jaar ea ik bedoel over een paar jaar snapge
|
|
||||
|
||||
Oooo... Een paar? Nah, zeg dát dan... Tegen die tijd is Apple vast failliet
|
|
|||
|
|||
Haha wacht maar tot woensdag het geld zal binnenstromen
|
|
||||
|
||||
Gaar on topic blijven!
|
|
|||
|
|||
Als je er voorzichtig mee bent, dan moet dat zeker lukken!
Ik gebruik nu al ruim 5 jaar de eerste Iphone. Doet het nog steeds goed! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone resetten duurt lang! | evikes | iPhone algemeen | 3 | 01-06-12 20:30 |
iPhone herstellen duurt lang | nd0ra91 | iPhone algemeen | 11 | 19-12-10 18:42 |
reboot iPhone duurt lang | him | iPhone algemeen | 2 | 11-12-08 20:23 |
Hoe lang heb je je iphone al? | michi | Chat en geruchten | 67 | 22-03-08 18:15 |
Iphone updaten duurt lang (1.1.1 naar 1.1.2) | Questor | Unlock [archief] | 5 | 17-01-08 09:16 |
|
|