Gprs verbruik hoe werkt het ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe werkt gprs verbruik, kan het dat er 's nachts verbruik is terwijl je slaapt, 3G staat op uit. Bedankt voor de info...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Gprs verbruik hoe werkt het ?
Hoe werkt gprs verbruik, kan het dat er 's nachts verbruik is terwijl je slaapt, 3G staat op uit.
Bedankt voor de info |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als jij niks opvraagt, gebruikt je iPhone ook geen GPRS.
|
|
||||
|
||||
Volgens mij wel. Bijvoorbeeld om het lijntje voor push notificaties in stand te houden.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/GPRS Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 16-09-12 om 20:58. |
|
||||
|
||||
dus 's nacht een verbruik op een bepaald tijdstip van 200kb is perfect mogelijk?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Jij slaapt niet alleen, ook de iPhone slaapt. En als een slapende iPhone niet aan een stroombron aangesloten is wordt Wi-Fi uitgeschakeld en wordt in jou geval GPRS actief. Als je dat niet wil moet je ook Mobiele Data 's nachts uitschakelen. |
|
||||
|
||||
Toch nog iets geleerd vandaag! En ik maar denken dat een zondag ontzettend saai is.
|
|
||||
|
||||
@timosha bedankt voor de info, als ik vergelijk met de 3gs welke hier ligt die heeft dat idd uit staan en geen verbruik, het is wel zo dat de iphone 4 continue in verbinding is met Wi-Fi, dit even omdat ik dat van die stroombron niet goed begrijp.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Een stroombron kan de lader zijn, de USB-poort van een PC, een dock die aan de lader aangesloten is, enz... |
|
||||
|
||||
Bedankt voor de info...
Er blijven in slaapstand wel mails binnen komen via wi-fi, dit is mss omdat de push instelling op elk kwartier staat? |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe werkt Navigon Fresh maps? (als het al werkt?) | peterwillem | iPhone Navigatie | 2 | 05-06-12 09:50 |
Foto albums - hoe werkt het | martindr | Muziek, foto & video | 0 | 21-11-11 00:08 |
Wi-Fi data verbruik het zelfde als mobiel data verbruik ? | ceesboersen | Wi-Fi | 1 | 25-11-10 00:06 |
hoe vind ik het IP uit van een GPRS/Edge verbinding | benjaminnolan | iPhone algemeen | 1 | 20-03-09 10:54 |
Hoe werkt het eigenlijk | bob-art | iPhone algemeen | 4 | 21-12-07 18:22 |
|
|