iPhone 5 vragen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Als ik een iPhone 5 bij de Apple Store in Amsterdam koop, heb ik dan 1 of 2 jaar garantie? Eerder dit jaar heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 vragen
Hoi,
Als ik een iPhone 5 bij de Apple Store in Amsterdam koop, heb ik dan 1 of 2 jaar garantie? Eerder dit jaar heb ik ergens gelezen dat Europeanen nu 2 jaar garantie hebben maar op deze pagina staat dat iedere iPhone 1 jaar garantie krijgt. Apple - Ondersteuning - AppleCare - iPhone Is de iPhone 5 meteen zonder abonnement te koop bij de providers, APR's, Mediamarkt etc? Of alleen icm met een abonnement? Zo ja, wanneer is hij dan te koop zonder abonnement? (gebaseerd op voorgaande jaren) Ik woon in het zuiden van Nederland, dus even naar Amsterdam gaan is lastig :S, en ik koop electronica het liefst in een fysieke winkel, dus via de online Apple Store bestellen doe ik liever niet. (Ik heb al een abonnement met internet dus daarom wil ik geen abonnement hebben) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Onze iPhoneclub heeft daar een heel dossier over geschreven. Lees dat eens en dan vooral het hoofdstuk "iPhone 5 kopen".
iPhone 5: alles over iPhone 5, geruchten, feiten, nieuws Veel leesplezier gewenst |
|
|||
|
|||
Oke, maar dan zit ik nog met de vraag over de garantie en of hij op releasedag meteen zonder abonnement te koop is in de winkels behalve de (online) Apple Store.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Betreffende de garantie van Apple: http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...producten.html |
|
|||
|
|||
Ja hallo, aan die link die je mij gaf heb ik dus helemaal niets gehad, kan je niet gewoon direct antwoord geven in plaats van all die vage linkjes te posten die mij maar half of geen antwoord geven.
|
|
|||
|
|||
jij scoort punten! wees blij dat iemand jou wil helpen.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De iPhone 5 word sowieso los verkocht, in belgie zal je deze los kunnen kopen en ook via een abo. Dit zal in nederland ook zo wel zijn dan. Er zijn toch bekende shops ook in nederland die ieder jaar de iPhone verkopen en je die kan hebben van dag 1? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone vragen | Idol | iPhone Apps | 1 | 20-03-12 19:46 |
Iphone 4s vragen | armeen | iPhone algemeen | 21 | 13-11-11 13:27 |
Vragen over de Iphone 3G | Mac Freak | Archief | 1 | 06-07-08 23:24 |
iPhone vragen | asambasamba | Archief | 3 | 24-03-08 11:43 |
vragen over iphone | bennie | Chat en geruchten | 0 | 07-01-08 20:06 |
|
|