iPhone 5 pre-order + verzekering discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik zou graag een iphone 5 kopen maar ik heb al eerder gehoord van een vriend dat je een verzekering kan nemen bij je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 pre-order + verzekering
Beste,
Ik zou graag een iphone 5 kopen maar ik heb al eerder gehoord van een vriend dat je een verzekering kan nemen bij je iphone tegen verlies & diefstal enzovoort. Als ik nu een iPhone pre-order via de apple store. Is er dan een mogelijkheid dat ik deze kan verzekeren of is dat niet mogelijk. Of moet ik 'm dan beter in diezelfde winkel kopen als mijn vriend die daarbij een verzekering kon nemen? Bedankt, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ProAssist is de 'verzekering-partner' van TMobile. Indien je de iPhone doet pre-orderen, moet je even doorgeven dat je er graag een verzekering bij hebt. Je moet namelijk (volgens mij binnen 3 weken) vanaf het begin van je (nieuwe) abonnement de verzekering aanvragen. Doe je dat niet, dan is het onmogelijk om nog een verzekering te krijgen.
|
|
|||
|
|||
Ah verdorie. Ik zie het nu pas dat dit een site is van Nederland. Woon namelijk in Belgïe :/ Zal nog eens verder zoeken. Toch bedankt
|
|
||||
|
||||
EDIT: ProAssist is actief in heel Benelux, mocht je daar naar refereren. Mocht je bedoelen dat je denkt dat iPhoneclub een Nederlandse website is, dan verwijs ik je naar de post beneden deze
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De iPhoneclub is een Benelux site en hier kan je ook vragen stellen over Belgische thema's. Er lopen trouwens al een paar topics over het kopen van de iPhone 5 in België. Succes verder EDIT: Klik op het uitroepingsteken boven rechts in jouw bericht en vraag aan een moderator om het bericht te verplaatsen naar het forum "Koopinformatie België". Ik ben zeker dat je dan een antwoord krijgt van de Belgische leden. http://forum.iculture.nl/f41/kopen-v...rmatie-belgie/ Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 18-09-12 om 21:15. Reden: Schreifvauten |
|
||||
|
||||
Ik denk dat hij refereert naar de website van ProAssist (ProAssist The service company).
EDIT: ProAssist is actief in heel Benelux. Vergeet wat ik heb gezegd. |
|
|||
|
|||
Citaat:
http://www.proassist.be/ |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Labels |
iphone 5, pre-order |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
pre order t mobile iphone 5 | doubleg | iPhone algemeen | 1 | 17-09-12 15:40 |
Pre Order iPhone 4s | iAmm | Odido (T-Mobile) | 14 | 22-10-11 15:08 |
iPhone 4 pre-order in UK | laurensd | Koopinformatie Rest Europa | 4012 | 05-12-10 22:27 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|