Pre-order iPhone 5 apple.nl (online) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) weet iemand hier op het forum wanneer a.s. vrijdag precies de pre-order van de iPhone 5 start, via apple.nl? 00.01u of 09.01u??...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Pre-order iPhone 5 apple.nl (online)
weet iemand hier op het forum wanneer a.s. vrijdag precies de pre-order van de iPhone 5 start, via apple.nl? 00.01u of 09.01u??
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Volgens mij 09:01u. Dit was ook het geval voor de Amerikanen.
|
|
|||
|
|||
Ik zou ook de iPhone 5 via de online Apple Store (in mijn geval de Belgische) willen bestellen. Weet er iemand hoe dit vorig jaar bij de iPhone 4S gegaan is? Als je toen als één van de eerste reserveerde, werd hij dan geleverd op de lanceerdatum?
|
|
|||
|
|||
nee, ik heb vorig jaar direct mn 4S besteld via Apple Store, werd een paar dagen na de officieele release geleverd.
Weet nog goed de diverse reacties hier. "Vreemd dat als je de iPhone besteld tijdens de pre order en hem vervolgens NA de officieele release pas echt geleverd krijgt"...haha |
|
|||
|
|||
Dat is jammer. In de landen waar je hem nu kan reserveren, wordt hij op de lanceerdag geleverd. Ik hoop dat het dit jaar ook zo zal zijn in België en Nederland.
|
|
|||
|
|||
wanneer word bekend welke abonnementsvormen er komen
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik wens jullie alvast veel plezier ermee. Ik heb op internet eens het e.e.a. in ogenschouw genomen. Moet zeggen; als ik hem kreeg, dan nam ik hem aan. Dat zeg ik eerlijk. Voor de rest....vind ik het een uitgerekte iPhone 4(s)...en die vind ik er dan toch wat beter in proportie en ook wat sjieker uitzien met zijn alu rand. En dat is niet de kift. Tis een kwestie van smaak maar die bak met geld...al gauw 650 Euro wil ik er gewoon niet aan uitgeven.
Ik blijf bij mij 4S |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb Apple net gebeld en zover ze nu weten is de iPhone niet te preorderen aanstaande vrijdag.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn Iphone bij mobistar besteld, aangezien ik ongeduldig ben... Bestel ik best online?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Pre Order iPhone 4s | iAmm | Odido (T-Mobile) | 14 | 22-10-11 15:08 |
iPhone 4S pre-order in NL Apple store | iAPpel | Koopinformatie Nederland | 0 | 07-10-11 23:06 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Apple UK : iPhone3G order online !!! | Common.Sense | Archief | 3 | 14-06-08 20:33 |
|
|