iCloud adres discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer gaat Apple de @me adressen omzetten naar @icloud.com?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iCloud adres
Wanneer gaat Apple de @me adressen omzetten naar @icloud.com?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
En hoe kan ik dat zien?
Ik stuur eens een mail naar mijnnaam@icloud.com en kijk of ie binnen komt. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 september 2012 om 22:37 ---------- Helaas. Een mail naar mijnnaam@icloud.com is niet te bezorgen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dat heb ik ingeschakeld
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Alias could not be saved;(
Teveel changes leid soms tot errors |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik zal het morgen nog eens proberen. Apple zal wel druk zijn
|
|
|||
|
|||
Laat me hopen dat je me.com mag blijven gebruiken omdat het soms al moeilijk is om je emailadres door te geven aan mensen die niet zo goed Engels begrijpen
|
|
|||
|
|||
Mijn @me of @icloud adres is alleen voor vage kennissen. Voor mijn echte vrienden heb ik een adres van mijzelf. Zeg maar een adres van mijn eigen server mijnnaam@mailserver(eigen domein).nl
|
|
||||
|
||||
De @me.com zullen op zijn tijd toch eruit vliegen, ben ik bang.
Ik gebruik het @icloud.com adres alleen voor iMessage. Voor privé gebruik, oftewel vrienden e.d. heb ik gewoon een @hotmail.com. Mijn webserver doet namelijk dom met het versturen van mails via de POP instellingen :') |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps gaan niet van iPhone naar iPad met icloud. Rest werkt wel van icloud. Iem | Edwinvo | iCloud | 5 | 01-12-11 11:16 |
Planet adres gebruiken met iCloud | The Raptor | iCloud | 7 | 18-10-11 01:32 |
IP adres | Phille023 | Archief | 7 | 22-04-08 11:41 |
|
|