sms verstuurd met email-adres discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, sinds vorige week heeft mijn vriendin een iphone 4S gekocht en sturen we berichten via Imessage naar elkaar. Tot plots ik haar berichten ontvang ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
sms verstuurd met email-adres
Hey,
sinds vorige week heeft mijn vriendin een iphone 4S gekocht en sturen we berichten via Imessage naar elkaar. Tot plots ik haar berichten ontvang in naam van haar emailadres ipv haar naam hoe ze in mijn telefoon opgeslagen zit... Hoe komt dit en hoe is dit op te lossen? Bij voorbaat dank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Even een vraagje opzich, hoe en waarom loopt je iPhone 4 op FW 2.2.1
En, over jouw vraag, iMessage draait om de AppleIDs, als je van iPhone naar iPhone iMessage gebruikt, gaat hij bijna altijd de e-mailadressen (AppleID) laten zien i.p.v. de naam zoals je hem/haar heb toegevoegd. Of je hier iets aan kan doen, geen idee. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb idd haar email adres ingegeven bij haar in de contactenlijst en nu krijg ik haar berichten onder haar naam Opgelost dus, bedankt! |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Quickoffice verstuurd email niet | stefboys | iPad algemeen | 2 | 27-11-11 22:25 |
Email verzenden met extern adres (mobileMe) | bapovs | iPhone algemeen | 1 | 18-10-11 02:30 |
Email wordt niet verstuurd | vandelangerak | iPhone algemeen | 5 | 22-03-11 12:24 |
uitgaande email verstuurd op iphone synchen met PC | beenen | iPhone algemeen | 0 | 24-01-10 23:02 |
& in email adres | Binke | iPhone algemeen | 4 | 05-03-08 21:34 |
|
|