Verbinding met app store lukt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De app AppStore is niet toegankelijk. Opening van deze app toont onderaan het scherm 5 knoppen Uitgelicht/categorieën/top 25/zoek/updates Categorieën en top 25 werken niet --) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verbinding met app store lukt niet
De app AppStore is niet toegankelijk.
Opening van deze app toont onderaan het scherm 5 knoppen Uitgelicht/categorieën/top 25/zoek/updates Categorieën en top 25 werken niet --) kan geen verbinding maken met app store. Op de iPhone van mijn vrouw toont deze app overigens andere knoppen: Uitgelicht/hitlijsten/genius/zoek/ updates????? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
geen verbinding iTunes store
na de update ios6 kan ik geen verbinding meer maken met de AppStore en dus iTunes. weet iemand meer??
|
|
|||
|
|||
hallo, kan jij alweer verbinding maken met de appstore?
|
|
|||
|
|||
Ik had het zelfde probleem met mijn iPad, uiteindelijk mijn router gereset. Daarna weer stabiele verbinding .
Jalea |
|
|||
|
|||
ik heb dit opgelost door in je instellingen naar 'stel op opnieuw in' te gaan en daar vervolgens 'herstel alle instellingen' te kiezen.
je verliest geen apps etc. maar wel al je instellingen. |
|
||||
|
||||
Ik had hier last van. Ik heb toen harde reset gedaan en daarna gewoon verbinding.
|
|||
|
|||
Gisteren Iphone 5 geinstalleerd en de app store werkt niet goed, als ik een app zoekt dan verschijnen wel de zoeksuggesties. als ik er 1 aanklik dan blijft het scherm zwart, kan iemand mij helpen of adviseren. De rest van de appstore werkt wel ok
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: verbinding maken met itunes store lukt niet | mijnnaamissaskia | iTunes | 3 | 19-03-12 20:07 |
Geen verbinding met App Store met iPhone | jessia | iPhone Apps | 5 | 24-02-12 09:58 |
Account via App Store Lukt niet | saleh | iPhone Apps | 1 | 11-10-11 22:06 |
Verbinding App store werkt niet | eyedniels | iPhone Apps | 12 | 06-04-10 20:34 |
|
|