ios 6 batterij laden maar 52% discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zijn er nog die een probleem hebben met het herladen van de batterij onder iOS6? Deze morgen zag ik dat de batterij van de iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ios 6 batterij laden maar 52%
Zijn er nog die een probleem hebben met het herladen van de batterij onder iOS6?
Deze morgen zag ik dat de batterij van de iphone 4 maar voor 52% opgeladen was. De batterij heeft ongeveer 7 uren geladen. Hiervoor nooit geen problemen gehad. (de batterij is 5 maanden geleden vervangen geweest) ik heb de herlader opnieuw verbonden en lijkt nu verder te herladen naar 100% |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nee, maar sinds iOS6 wel compleet ander (slechter) batterijverbruik dan voorheen.
Kan ik nog terug? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik dacht dat het nu nog mogelijk was om terug te gaan. Dit is meestal voor een paar dagen mogelijk totdat apple ....... Vraag niet hoe maar ze zullen hier dat wel kunnen beantwoorden. |
|
|||
|
|||
Ik heb dan ook iets sneller batterij verbruik dan vorheen(5.1.1.). Maar is het niet dramatisch slecht. Hopelijk herstelt het zich na een paar dagen gebruik.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik vermoed dat er weldra een nieuwe update zal komen voor het probleem op te lossen van het verplaatsen van een app naar een ander scherm en hoop dat het batterijprobleem ook mee opgelost zal worden |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 constant laden of batterij? | Quent | iPhone algemeen | 7 | 31-10-12 14:59 |
Nieuwe batterij wil niet laden | AndreasVP | iPhone algemeen | 2 | 11-06-12 18:34 |
batterij doet er een week over om op te laden | Paz | iPhone algemeen | 16 | 12-07-09 10:57 |
Eerste keer batterij laden... | divanci | iPhone algemeen | 0 | 25-09-08 23:05 |
Laden batterij | Javado | iPhone algemeen | 11 | 24-02-08 02:53 |
|
|