Geluid gaat niet uit na installeren IOS 6? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn telefoon altijd op stil, maar met trillen aan. Naar mijn idee alles geprobeerd, maar het lukt niet om het geluid weg te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geluid gaat niet uit na installeren IOS 6?
Ik heb mijn telefoon altijd op stil, maar met trillen aan. Naar mijn idee alles geprobeerd, maar het lukt niet om het geluid weg te krijgen als er berichtjes komen etc. Het geluid is wel zacht, maar niet weg. Wie kan mij helpen?
"Beltoon en meldingen" bij instellingen staat bij schuif op allerlaagst. "Trillen bij geluid uit" staat aan. Maar hoe krijg ik het geluid uit? Op "niet storen" zetten heeft geen zin, want ik wil wel trillen horen bij berichtjes etc. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Doe eens een reset.
De home+power knop tegelijk indrukken en ingedrukt houden tot je het witte appeltje ziet |
|
|||
|
|||
Bedankt voor jouw reactie! Twee keer geprobeerd en ook weer twee keer uit- en aan gezet, maar geluid blijft aanwezig (waar blijft die 5 nu... haha)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
er komt binnenkort ios 6 uit dus appel gaat 5.1 los laten | RJoseL | iPhone algemeen | 3 | 05-05-12 09:59 |
3GS gaat niet meer aan, logic board maakt een 'buzzzz' geluid | Snappaz | iPhone algemeen | 19 | 02-01-12 10:31 |
Iphone geen geluid + gaat niet meer aan zonder kabel | Sli | iPhone algemeen | 3 | 12-02-11 11:16 |
Nieuwe apps installeren gaat niet. | Rob Spijker | iPhone Apps | 0 | 27-01-10 11:37 |
Geluid uit knop gaat aan tijdens bellen | beeldbuis | iPhone algemeen | 6 | 14-05-09 17:47 |
|
|