App Store app geen verbinding discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo sinds de upgrade naar ios6 kan ik via de appstore " geen verbinding maken met de itunesstore" . Hierdoor kan ik geen apps meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App Store app geen verbinding
hallo
sinds de upgrade naar ios6 kan ik via de appstore " geen verbinding maken met de itunesstore" . Hierdoor kan ik geen apps meer downloaden. weet iemand wat er misgaat? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem!
Iemand help? |
|
||||
|
||||
Al een reset gedaan? Of instellingen hersteld? Daarmee kan hetopgelost worden. Zelf heb ik de telefoon herstart en toen werkte het weer.
|
|||
|
|||
Opnieuw opstarten, zo simpel en zo geniaal.
Super, bedankt! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen verbinding met App Store met iPhone | jessia | iPhone Apps | 5 | 24-02-12 09:58 |
app store foutmelding: geen veilige verbinding, controleer datum en tijd | mdecocq | iPhone Apps | 6 | 25-02-11 12:32 |
Verbinding App store werkt niet | eyedniels | iPhone Apps | 12 | 06-04-10 20:34 |
app store kan geen verbinding maken met i-tunes | sjaak75 | iPhone Apps | 2 | 15-10-09 14:55 |
|
|