iPhone 5 slechte batterijduur discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil het volgende opmerken, ik had tot vorige vrijdag een witte 5 32gb. Daar ik liever de zwarte zag heb ik nu een zwarte ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik wil het volgende opmerken, ik had tot vorige vrijdag een witte 5 32gb.
Daar ik liever de zwarte zag heb ik nu een zwarte 5 32gb, hierop plaatste ik een reservekopie van de witte. Om een onverklaarbare reden, zelfde apps, instellingen en gebruik gaat deze laatste 5 dubbel zo lang mee op batterij. Is het mogelijk dat er kwaliteitsverschil is tussen de batterijen onderling ??? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Mijn batterij loopt zienderogen leeg
Sinds gisteravond zie ik m'n batterij leeglopen, hij ging in een tijd van anderhalf uur van 100% naar 10% en daarna snel helemaal leeg.....
Vannacht opgeladen, vanochtend om 8 uur helemaal vol en rond 1/2 11 weer helemaal leeg..... Misschien half uurtje via Wi-Fi op internet gezeten en een paar korte gesprekken.... Snap er helemaal niets van. Ligt nu alweer aan de kabel. Opladen gaat ook langzamer..... Iemand enig idee? |
|
|||
|
|||
diverse of een bepaalde app kan de oorzaak zijn
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 4s batterijduur | Thomas007 | iPhone algemeen | 2 | 25-02-12 23:09 |
Batterijduur iPhone 8 uur met gebruik | Cyberuben | iPhone algemeen | 11 | 04-08-10 19:25 |
Batterijduur gevallen iphone | rtzz | iPhone algemeen | 7 | 31-07-08 04:37 |
|
|