iPhone 5 slechte batterijduur discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hij houd het 5 uur uit op wifi heb ik berekend Dat is gewoon de helft als de apple site zegt! Iemand ideeen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 slechte batterijduur
Hij houd het 5 uur uit op Wi-Fi heb ik berekend
Dat is gewoon de helft als de apple site zegt! Iemand ideeen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
10 uur op Wi-Fi gaat je alleen lukken als je zowat alles uit hebt gezet (bluetooth, 3g/4g, vliegtuigmodus aan, en minimale scherm helderheid, en je moet vol Wi-Fi ontvangst hebben want als je minder hebt dan moet de iPhone harder werken om de verbinding in stand te houden.)
|
|
|||
|
|||
Zet net als bij de 4s bij locatie->systeem al die schuifjes uit. En de batt zal een laadcyclus nodig hebben om goed gecalibreerd te zijn. Zet alles er op wat je wilt hebben en kijk na een dag of 3 hoe het verbruik zal zijn
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Elke batterij heeft een paar laadcyclussen nodig voordat deze optimaal werkt. Dus om nu al te zeggen dat je iPhone 5 een slechte batterijduur heeft lijkt me wat voorbarig. Als je na twee weken nog steeds deze tijden hebt zou ik me pas zorgen maken.
Trouwens, klopt het dat je conclusie is gebaseerd op een paar minuten verbruik na de eerste oplaadcyclus? Dat lijkt me nogal vroeg voor een conclusie over de batterijduur... |
|
||||
|
||||
Ik denk ook dat het veel te vroeg is om hier nu reeds te komen huilen over de batterijduur. De capaciteit van een batterij is pas na enkele laadbeurten ten volle beschikbaar dus wacht nog even af.
|
|
|||
|
|||
5 uur is toch best lang? wat doet de iphone 4 dan
|
|
|||
|
|||
"Elke batterij heeft een paar laadcyclussen nodig voordat hij optimaal werkt".
Dat geloof ik wel maar het zal toch echt niet dubbel de tijd schelen... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nou ja oke ik ga het proberen^^
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Helderheid minder,
|
|
|||
|
|||
Na eerste laadbeurt:
Zit nu aan 6,5 uur Wi-Fi met batterij nog op 26% Helderheid staat op ongeveer 40% Bluetooth uit Locatievoorzieningen aan Mail push Toch nog niet zo slecht denk ik aangezien de batterij pas optimaal werkt na een paar laadcyclussen. |
|
|||
|
|||
Droplr • iPhone image on 2012-09-22 at 21:22:49.png
Na de 1% viel hij binnen 5min uit... Dus gecalibreerd was hij wel? 6 uur Wi-Fi, 20min 3g en 10min spelletje. Bluetooth uit, gps aan....maar niet actief. Nooit het gps symbooltje gezien in de status balk. Helderheid was automatisch maar beneden het midden de hele dag. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik haal met mijn 4s op Wi-Fi ook 5 uur dus het lijkt erop de batterijduur hetzelfde zal zijn. |
|
|||
|
|||
Ik denk het niet
Als je de iPhone 5 nu herstart dan wordt de accu een keer gekalibreerd. Als je dan bij het bereiken van 100% de iPhone nog ca. 30 minuten aan de lader laat dan wordt het ding een tweede keer gekalibreerd. Dan kan je weer je "berekeningen" loslaten op het ding. Dat was het wat mij betreft, succes verder |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kan bv idd meer dan 6 uur behalen maar dat je bv heel wat artikels leest maarja, als dat per artikel xx tal minuten inneemt dan verbruikt de batterij minder. Ik ben benieuwd en tis idd meestal zo na 1-2 weken de batterij op zijn plooien komt. Ik heb toch liever dat Apple een wat dikker toestel maakt met een zwaarder batterij in, als ik op mijn werk zit is het 3G, da zuipt enorm, gelukkig heb ik veelal toch nog mooie overschot maar als je eens een hele dag zou weggaan en je wil wat zaken filmen,surfen en heel wat foto's trekken dan heb je toch een externe batterij nodig. |
|
|||
|
|||
1) De telefoon helemaal leeg laten lopen totdat deze uitvalt
2) Een nachtje aan de lader. 3) Herhaal de volgende dag. Maakte bij mij verschil van dag en nacht. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 4s batterijduur | Thomas007 | iPhone algemeen | 2 | 25-02-12 23:09 |
Batterijduur iPhone 8 uur met gebruik | Cyberuben | iPhone algemeen | 11 | 04-08-10 19:25 |
Batterijduur gevallen iphone | rtzz | iPhone algemeen | 7 | 31-07-08 04:37 |
|
|