activatieprobleem 3GS- Wat nu? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Een vriend van mij kan zijn (tweedehands) iphone 3GS niet meer activeren nadat hij Ios heeft geupdated. Het toestel geeft aan dat er geen simkaart ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
activatieprobleem 3GS- Wat nu?
Een vriend van mij kan zijn (tweedehands) iphone 3GS niet meer activeren nadat hij Ios heeft geupdated. Het toestel geeft aan dat er geen simkaart in zit.
Als we googlen blijkt dat dit probleem met een jailbreak te maken heeft. Alleen; het toestel heeft nooit een jailbreak gehad. Wel is het voor reparatie en een unlock naar de telecomwinkel geweest. De unlock kon wegens vakantie niet uitgevoerd worden en dus is de iphone na de reparatie weer -met simlock- opgehaald. Achteraf gezien stond er wel een cydia-icoontje op de telefoon, maar hoe dat er op is gekomen is een groot raadsel. Activeren met een simkaart van de originele provider werkt niet. Wat nu? Moet het ding (opnieuw?) een jailbreak krijgen en kan er dan wel geactiveerd worden? Zo ja, hoe doen we dat? Alle advies is welkom, want we hebben zelf geen flauw idee. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
op internet vind je genoeg tuts over hoe jaillbreak ik een iphone 3gs
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Wat te doen met 3GS? | vsb focus | Jailbreak | 28 | 27-09-10 19:13 |
iPhone: iphone 3GS wat te doen? | kipneck | Jailbreak | 3 | 27-08-10 15:09 |
Wat levert een 3gs op? | bjornw | Koopinformatie Nederland | 8 | 13-07-10 23:38 |
Iphone 3Gs 3.1.3 wat nu... | Ben89 | Archief | 1 | 21-04-10 19:36 |
iPhone: 3Gs en wat nu ? | Nofx | Jailbreak | 4 | 17-09-09 13:51 |
|
|