1 op 1 reservekopie Iphone en belast apps verwijderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil enkel de apps overhouden die nu op mijn iphone staan en de apps die opt itunes staan verwijderen (vele werden gewist via de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
1 op 1 reservekopie Iphone en belast apps verwijderen
Ik wil enkel de apps overhouden die nu op mijn iphone staan en de apps die opt itunes staan verwijderen (vele werden gewist via de iphone).
Ik moet dus een "zuivere kopie" op itunes overhouden, van gekochte en gebruikte apps op de iPhone en alle oude belast kwijtraken. Hoe pak ik dat aan? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gewoon deleten uit iTunes. Dat had je hier kunnen vinden: http://forum.iculture.nl/f8/desktop/...es-wissen.html
Als je je uitleg/vraag wat duidelijker schreef of zelf de zoekfunctie eens gebruikt dan kan er sneller een oplossing komen. Soms komt er geen antwoord op je vraag omdat het antwoord reeds gegeven is en de hulpvaardigen niet weer zelf moeten/willen gaan zoeken waar dit dan staat. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps verwijderen van eerder gekochte maar niet geinstalleerde apps | Kitty0101 | iPhone Apps | 17 | 23-11-13 16:21 |
oude reservekopie van iPhone verwijderen en nieuwe instellen | colin_kuijntjes | iPhone algemeen | 4 | 05-09-12 22:35 |
iCloud reservekopie verwijderen niet mogelijk | awdehaan | iCloud | 0 | 12-03-12 20:25 |
Fout bij reservekopie verwijderen | ryan4 | iPhone algemeen | 1 | 01-12-11 07:48 |
iPhone reservekopie geen apps? | davidC | iTunes | 1 | 14-04-10 08:42 |
|
|