oude reservekopie van iPhone verwijderen en nieuwe instellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi mensen, Ik heb een probleem met mijn reservekopie die ik al heb sinds de allereerste iPhone. Waarschijnlijk zijn hier virussen op gekomen o.i.d. en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
oude reservekopie van iPhone verwijderen en nieuwe instellen
Hi mensen,
Ik heb een probleem met mijn reservekopie die ik al heb sinds de allereerste iPhone. Waarschijnlijk zijn hier virussen op gekomen o.i.d. en kan ik geen nieuwe telefoonnummers meer opslaan of wijzigen. Ik wil daarom mijn oude reservekopie van mijn iPhone verwijderen en met een schone lei gaan beginnen en het liefst zou ik dat willen zonder opnieuw te jailbreaken. Is dat mogelijk of moet ik echt mijn iPhone opnieuw herstellen en jailbreaken? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kan oude backups verwijderen in iTunes -> Preferences -> Devices. Als het dat is wat je bedoelt. Op de iPhone zelf staan geen reservekopieën/backups.
Daarna kan je een nieuwe backup maken met iTunes of iCloud. |
|
|||
|
|||
Dus als ik het goed begrijp is als ik die weggooi ik een schone iPhone heb met behoud van mijn jailbreak?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je een "schone" iPhone wilt ga je moeten herstellen met iTunes, dan instellen als nieuwe iPhone zonder een reservekopie terug te zetten. Daarna kan je eventueel opnieuw jailbreaken. |
|
|||
|
|||
|
Labels |
iphone, nieuwe, reservekopie, virussen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
data van nieuwe in oude iPhone | da Prutser | iPhone algemeen | 8 | 26-04-12 23:18 |
Data overzetten van oude naar nieuwe iphone | Frankkk | iPhone algemeen | 3 | 23-03-12 18:12 |
Windows: Apps van oude naar nieuwe iphone | sermedg | iTunes | 5 | 30-07-10 23:10 |
applicaties van oude naar nieuwe iphone | Mklingers | iTunes | 0 | 06-06-10 17:39 |
Reservekopie terugzetten, na oude reservekopie te hebben gekozen | Ray | iPhone algemeen | 1 | 07-09-08 17:45 |
|
|