//

iPhone 3GS klapt spontaan uit elkaar

iPhone 3GS klapt spontaan uit elkaar discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gistermorgen knapte mijn iphone 3s spontaan uitelkaar. De achterkant staat bol en het front is eraf gesprongen en staat open. Kan zo in de foon ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-09-12, 10:41
Jokepm Jokepm is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 3
Standaard iPhone 3GS klapt spontaan uit elkaar

Gistermorgen knapte mijn iphone 3s spontaan uitelkaar. De achterkant staat bol en het front is eraf gesprongen en staat open. Kan zo in de foon kijken. Heeft iemand advies voor me want hij is 3 jaar oud dus de garantie zal er wel af zijn. Wat kan ik het beste doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-09-12, 10:45
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jokepm Bekijk bericht
Wat kan ik het beste doen?
De accu heeft zich opgeblazen Leg het ding buiten op een veilige plaats en wacht tot de Li-Po cel zich wat gekalmeerd heeft. Prik in geen geval in in de opgeblazen accu en sluit het ding ook niet aan een lader aan.

Succes gewenst
  #3  
Oud 05-09-12, 11:04
Jokepm Jokepm is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 3
Standaard

Valt daar nog iets mee te doen of kan ik hem afschrijven. Hij is van 28-05-2010
  #4  
Oud 05-09-12, 11:13
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jokepm Bekijk bericht
Valt daar nog iets mee te doen of kan ik hem afschrijven. Hij is van 28-05-2010
Ik denk dat je het ding maar moet afschrijven. Alhoewel, er zijn deskundologen die ongeveer alles kunnen "repareren".

Als in de iPhone een originele accu zit en geen goedkope namaak zou je een foto kunnen maken en opsturen naar Apple. Misschien dat Apple coulant is.

Met een originele accu zou dit niet mogen gebeuren als er steeds netjes opgeladen werd met de originele lader.
  #5  
Oud 05-09-12, 14:57
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Ik las dat de batterij van de iphone regelmatig moet opgeladen worden ander bestaat de kans dat deze inderdaad opzwellen na langdurig niet te gebruiken.
Is dit de originele batterij en heb je deze voor een lange periode niet gebruikt ?
  #6  
Oud 05-09-12, 18:10
Pikkelateur Pikkelateur is offline
• iOS 17.1
• iPadOS 15.7.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: Dronten
Berichten: 170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Werner1963 Bekijk bericht
Ik las dat de batterij van de iphone regelmatig moet opgeladen worden ander bestaat de kans dat deze inderdaad opzwellen na langdurig niet te gebruiken.
Is dit de originele batterij en heb je deze voor een lange periode niet gebruikt ?
Waar heb je dit gelezen, want eigenlijk is dat juist precies het omgekeerde van wat je moet doen. Als je regelmatig laad, als de batterij bijvoorbeeld nog niet onder de 20% komt, dan zorg je ervoor dat je batterij lui wordt en is de kans op defecten van een batterij groter.
  #7  
Oud 05-09-12, 18:15
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pikkelateur Bekijk bericht
.... dan zorg je ervoor dat je batterij lui wordt en is de kans op defecten van een batterij groter.
Heel heel lang geleden toen er nog kabouters, elfjes en Nickel-Cadmium accu's waren was dat zo. Het "Memory Effect" bestaat niet in Lithium-Polymer cellen.

Lithium-ion polymer battery - Wikipedia, the free encyclopedia
  #8  
Oud 05-09-12, 18:18
Pikkelateur Pikkelateur is offline
• iOS 17.1
• iPadOS 15.7.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: Dronten
Berichten: 170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Heel heel lang geleden toen er nog kabouters, elfjes en Nickel-Cadmium accu's waren was dat zo. Het "Memory Effect" bestaat niet in Lithium-Polymer cellen.

Lithium-ion polymer battery - Wikipedia, the free encyclopedia
Ook, nu geloof ik niet meer in kabouters, elfjes etc. Haha!
  #9  
Oud 05-09-12, 18:24
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pikkelateur Bekijk bericht
Waar heb je dit gelezen, want eigenlijk is dat juist precies het omgekeerde van wat je moet doen. Als je regelmatig laad, als de batterij bijvoorbeeld nog niet onder de 20% komt, dan zorg je ervoor dat je batterij lui wordt en is de kans op defecten van een batterij groter.
Apple zou aan wph hebben verteld dat de batterij van de iPhone inderdaad kan opzwellen als deze een paar weken ongebruikt blijft.

http://www.iphoneclub.nl/201049/iphone-3gs-ernstig-beschadigd-door-opgezwollen-accu/
  #10  
Oud 05-09-12, 18:29
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Werner1963 Bekijk bericht
Apple zou aan wph hebben verteld dat de batterij van de iPhone inderdaad kan opzwellen als deze een paar weken ongebruikt blijft.
Dan zullen alle accu's van iPhones en iPads die een paar weken verpakt en ongebruikt in de winkels, of magazijnen, liggen zich wel opblazen
  #11  
Oud 05-09-12, 21:35
Jokepm Jokepm is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 3
Standaard

Ben er mee naar de winkel geweest en hij deed het nog. Hij zette hem aan en starte netjes op maar ging gelijk uit omdat de batterij leeg was Komt een nieuwe batterij in en het scherm word terug vast gezet. Kosten 35 euro. Hopelijk voor het weekend weer klaar voor gebruik. Ik zal dat nog melden als ik hem terug heb.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS valt aantal keer spontaan uit. Wendeltj iPhone algemeen 2 23-10-12 23:52
3gs valt spontaan uit arjendj iPhone algemeen 6 10-04-12 21:52
iPhone 3GS start niet meer op na uit elkaar halen dromedaris iPhone algemeen 7 13-03-12 11:44
iPhone 3Gs spontaan uit en weer spontaan aan WAH iPhone algemeen 1 17-11-11 10:48
Installer klapt uit? 3ssen Jailbreak apps en thema's 11 15-05-08 17:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:34.