iPhone 3GS klapt spontaan uit elkaar discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gistermorgen knapte mijn iphone 3s spontaan uitelkaar. De achterkant staat bol en het front is eraf gesprongen en staat open. Kan zo in de foon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3GS klapt spontaan uit elkaar
Gistermorgen knapte mijn iphone 3s spontaan uitelkaar. De achterkant staat bol en het front is eraf gesprongen en staat open. Kan zo in de foon kijken. Heeft iemand advies voor me want hij is 3 jaar oud dus de garantie zal er wel af zijn. Wat kan ik het beste doen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De accu heeft zich opgeblazen Leg het ding buiten op een veilige plaats en wacht tot de Li-Po cel zich wat gekalmeerd heeft. Prik in geen geval in in de opgeblazen accu en sluit het ding ook niet aan een lader aan.
Succes gewenst |
|
|||
|
|||
Valt daar nog iets mee te doen of kan ik hem afschrijven. Hij is van 28-05-2010
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als in de iPhone een originele accu zit en geen goedkope namaak zou je een foto kunnen maken en opsturen naar Apple. Misschien dat Apple coulant is. Met een originele accu zou dit niet mogen gebeuren als er steeds netjes opgeladen werd met de originele lader. |
|
|||
|
|||
Ik las dat de batterij van de iphone regelmatig moet opgeladen worden ander bestaat de kans dat deze inderdaad opzwellen na langdurig niet te gebruiken.
Is dit de originele batterij en heb je deze voor een lange periode niet gebruikt ? |
|
|||
|
|||
Waar heb je dit gelezen, want eigenlijk is dat juist precies het omgekeerde van wat je moet doen. Als je regelmatig laad, als de batterij bijvoorbeeld nog niet onder de 20% komt, dan zorg je ervoor dat je batterij lui wordt en is de kans op defecten van een batterij groter.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Lithium-ion polymer battery - Wikipedia, the free encyclopedia |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://www.iphoneclub.nl/201049/iphone-3gs-ernstig-beschadigd-door-opgezwollen-accu/ |
|
|||
|
|||
Dan zullen alle accu's van iPhones en iPads die een paar weken verpakt en ongebruikt in de winkels, of magazijnen, liggen zich wel opblazen
|
|
|||
|
|||
Ben er mee naar de winkel geweest en hij deed het nog. Hij zette hem aan en starte netjes op maar ging gelijk uit omdat de batterij leeg was Komt een nieuwe batterij in en het scherm word terug vast gezet. Kosten 35 euro. Hopelijk voor het weekend weer klaar voor gebruik. Ik zal dat nog melden als ik hem terug heb.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS valt aantal keer spontaan uit. | Wendeltj | iPhone algemeen | 2 | 23-10-12 23:52 |
3gs valt spontaan uit | arjendj | iPhone algemeen | 6 | 10-04-12 21:52 |
iPhone 3GS start niet meer op na uit elkaar halen | dromedaris | iPhone algemeen | 7 | 13-03-12 11:44 |
iPhone 3Gs spontaan uit en weer spontaan aan | WAH | iPhone algemeen | 1 | 17-11-11 10:48 |
Installer klapt uit? | 3ssen | Jailbreak apps en thema's | 11 | 15-05-08 17:24 |
|
|