iPhone battery life een drama discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone 5 heeft deze week 2 dagen achter elkaar het einde van de dag niet gehaald, waardoor ik deze 's avonds al moest opladen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Mijn iPhone 5 heeft deze week 2 dagen achter elkaar het einde van de dag niet gehaald, waardoor ik deze 's avonds al moest opladen in plaats van 's nachts. En beide keren bleek: om elf uur 's avonds vol (100%). De volgende ochtend rond zeven uur nog maar 80% over... (dus in 8 uur 20% kwijt zonder dat ik hem aanraakte)
Misschien maar eens een nachtje na een herstel als nieuw (zonder terugzetten backup) proberen? Als dat niets verandert is de batterij "defect"?
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
BatteryLogger Plus | software development for iPhone and iPad by Tinkertank (eigenlijk wilde ik de iPhone 5 niet gaan jailbreaken, maar misschien dan toch maar even) Klopt het dat de prijs $1,50 is? (te overzien) En is hij in jouw ervaring (op je oude 3GS?) compatible met iOS 6.x? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Klinkt inderdaad interessant!
|
|
||||
|
||||
Ik las daarnet dit;
I was experiencing the extreme battery juicing (avg -20%/hr) on my 4S since installing iOS6. I saw a “Genius” at Apple. They advised to do a factory reset (which I had already done) & they recalibrated my battery. I was given the following instructions: Let the battery drain completely Charge to 100% Leave plugged in at full charge for at least 2 hrs Let the battery drain completely again It seems to have had some effect as my battery is lasting noticeably longer. Currently at 54% after 10.5 hrs of various use (calls,text,standby,games,misc apps). |
|
|||
|
|||
Let wel op! In de laatste versie zit een slordigheidje. De User Permissions worden niet juist gezet bij de installatie en dan crasht de app. Dat is makkelijk op te lossen met SBSettings -> System -> Repair User Permissions.
Wauw Het lijkt er wel op dat die Genius dit topic en andere "batterijprobleemtopics" op ons forum gelezen heeft |
|
|||
|
|||
Ook een over the air update kan zorgen voor batterij problemen, update altijd via kabel.
|
|
|||
|
|||
Dus als ik m'n iphone update via Wi-Fi kan dit problemen geven? Laptop is toch ook via Wi-Fi verbonden.....??
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Met Wi-Fi heeft dat dus absoluut niets te maken. |
|
|||
|
|||
Ha zo dus, nu snap ik het. Kan je dat dan alsnog rechtzetten na Wi-Fi-update?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gelukt, invloed op batterij weet ik nog niet. Iig 1 giga meer aan vrije ruimte nu.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de info iig!! Heb maar 8 gig, dus dit was welkom..
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik vrees dat het dus toch iets in mijn (softwarematige) configuratie is. Maar welke App of instelling dat dan is? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Edit: Zaterdag hersteld en de back up terug gezet. Nu juist de derde nacht gehad zonder op te laden. En alles staat op Wi-Fi, bluetooth, push, locatievoorziening... Wat een verademing. Batterij gaat nu 3x langer mee. Bij mij liep het stand-by percentage ook gelijk met het gebruik. Bedankt voor de tips. Laatst gewijzigd door iceblue; 19-02-13 om 08:32. |
Labels |
ios 6, iphone 4s |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi iphone 4 een drama | Alex05 | Wi-Fi | 5 | 19-08-10 15:08 |
Smsen is een drama! | Danielle85 | iPhone algemeen | 28 | 05-12-08 18:07 |
|
|