Geen muziek na update ios6 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Na een update van mijn Iphone4 naar IOS6 wordt er geen muziek meer afgespeeld. Ik zie wel alle nummers staan, de titels zijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen muziek na update ios6
Beste mensen,
Na een update van mijn Iphone4 naar IOS6 wordt er geen muziek meer afgespeeld. Ik zie wel alle nummers staan, de titels zijn lichtgrijs en daarop drukken levert niets op. Ook de covers zijn er niet. Iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
nogmaals syncroniseren met Itunes, dan moet het opgelost zijn.
dat ze grijs zijn betekend volgens mij dat ze nog gesynct moeten worden.. |
|
|||
|
|||
Dacht ik ook, maar na tig keer synchroniseren nog niets. Ook als ik een nummer koop via Itunes is het nummer grijs.
|
|
|||
|
|||
Ik heb het zelfde probleem. Lijkt wel alsof icloud de muziek niet doorgeeft. Fotostream werkt wel. Ik had ook muziek gedownload, maar deze is na update ook weg. Ik denk dat ik maar de iphone leeg moet halen? Iemand nog een tip?
|
|
|||
|
|||
Hmm, dan zou ik het ook zo even 1,2,3 niet weten... hopelijk iemand hier die dit heeft gehad en opgelost.!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geen agenda items meer na update iOS6 | Monique B | iPhone algemeen | 9 | 26-09-12 13:19 |
Na iOS6 update geen toegang tot amerikaanse app/itunes store | tomabrok | iPhone algemeen | 0 | 23-09-12 21:11 |
Géén AirPlay meer te vinden na ios6 update | rodder | iPad algemeen | 7 | 21-09-12 20:21 |
update naar iOS6 hoe update iPad3 | sprokkie | iPad algemeen | 9 | 20-09-12 14:23 |
iPhone: kan na update en jb geen muziek meer synchroniseren | cwsmdb | Jailbreak | 1 | 19-02-11 12:00 |
|
|