iPhone 5 verkoop online discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bartaalbers vraagje?! wat denken jullie zou ik hem beter op de duitse site bestllen of op de nederlandse. zelf verwacht ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hier ondertussen toch wat beweging... Waar ik eerst een leveringstermijn van 28/10 --> 05/11 had is dit ondertussen aangepast naar 23/10 --> 28/10. Het gaat dus de goede richting op. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik heb net me abonnement verlengd en kreeg gewoon de iphone 5 erbij, stonden vanmorgen 7 mensen voor de deur
lekkere gefaalde verwachtingen |
|
||||
|
||||
Ik heb de iPhone 5 vamochtend om 5:45 besteld en ook 3-4 weken.
Nou ja gelukkig is het Apple ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 september 2012 om 16:42 ---------- Ik heb trouwens staan 23 tot 29 october
|
|||
|
|||
Tot mijn schaamte moet ik toegeven dat de oorzaak van de "autorization failed" toch bij mij lag: ik was vergeten dat ik een limiet van €500 had (vroeger was dat veel geld en kon je daar makkelijk een smartphone van kopen...). Ik heb nu per overschrijving betaald.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone verkoop hier? | ergoboy | iPhone algemeen | 2 | 20-08-12 16:07 |
|
|