Vibratieprobleem; wat is verstandig? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag allemaal, Ik ga hier geen lange verhalen vertellen over wat het vibratieprobleem precies is, want er is al genoeg over verteld op verschillende forums ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vibratieprobleem; wat is verstandig?
Goedemiddag allemaal,
Ik ga hier geen lange verhalen vertellen over wat het vibratieprobleem precies is, want er is al genoeg over verteld op verschillende forums waaronder deze. Mijn iPhone 4S heeft dus ook last van het vibratieprobleem, waardoor de vibratiemotor zeer hard ratelt tegen de glasplaat aan de achterkant tijdens het trillen. Ook bij mij lost het stevig vastknijpen van de iPhone op de plaats waar in de binnenkant de vibratiemotor zit het probleem op, maar mijn vraag over dit probleem: Het feit dat ik hem niet eerder heb laten vervangen/herstellen is eigenlijk puur omdat het in het begin niet irriteerde (en het ratelen naar mijn beleving ook veel minder was, wel aanwezig dus maar minder). Ook had hij verder geen problemen , daar was ik allang blij mee. Ik heb de iPhone 4S vanaf maart 2012 en toen was het er dus al, maar in de loop van de maanden is het erger geworden en nu is het zo hard dat ik me echt flink irriteer eraan. Maar wat is nu het verstandigste om te doen? Is het verstandig om alsnog langs te gaan bij de Apple Store in Amsterdam en zullen ze me dan een refurbished iPhone aanbieden voor dit probleem of wat denken jullie? iPhone mankeert verder geen krasjes of wat dan ook, ik ben er altijd heel zuinig mee geweest. Maar ik ben bang dat ze dit mankement niet meer accepteren als ik ermee terug kom na een half jaar? Ik ben benieuwd naar jullie mening en ervaringen. Youri |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Lijkt me dat ze niet zo moeilijk doen hoor.. zou het er in ieder geval op wagen
|
|
||||
|
||||
Ik zit dus met precies dezelfde gedachte! Zullen we samen langs de Apple store gaan om het te proberen haha
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe oud is die van jou dan? En ook het vibratieprobleem? Ik heb alleen een paar krasjes op de aluminium brezel rond de iPhone, hoop niet dat ze het op 'schade door vallen/stoten' daardoor gaan geven... |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Tsja je kan niet meer dan proberen natuurlijk, iniedergeval zal ik je op de hoogte houden en eventueel als je ook nog een plaatsje maandagmorgen zou kunnen bemachtigen zou je mee kunnen gaan. |
|
|||
|
|||
Vanmorgen langsgeweest in de Apple Store in Amsterdam na een afspraak gemaakt te hebben bij de genius bar dit weekend. Super service, stond na 10 minuten weer buiten met een mooi refurbished toestel zonder het probleem en tevens weer een frisse batterij en krasvrij.
Ze deden totaal niet moeilijk, probleem uitgelegd en medewerker heeft hem achter in magazijn open gemaakt en geïnspecteerd. Konden niks vinden om te repareren en kreeg daarom direct een nieuwe mee. Ik raad iedereen die hetzelfde probleem heeft gewoon langs te gaan! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
update naar 4.3.2 verstandig?! | slokker | iPhone algemeen | 1 | 18-04-11 14:42 |
is dit verstandig? | Guest-20191103144301 | iPhone algemeen | 0 | 04-12-10 17:10 |
Wat is verstandig | rubenpeters | iPhone algemeen | 1 | 19-08-10 15:33 |
iPhone: Jailbreak 3Gs verstandig? | Mypod | Jailbreak | 5 | 21-03-10 11:31 |
upgrade verstandig? | thadan | iPhone algemeen | 6 | 04-09-08 17:41 |
|
|