//

Nog steeds tevreden met iPhone 4?

Nog steeds tevreden met iPhone 4? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Er zijn verbeteringen bij de i5 ten opzichte van de i4. Maar toch ga ik hier niet voor, ik vind dit goed genoeg. Misschien denk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 01-10-12, 11:19
stefdejong stefdejong is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 33
Standaard

Er zijn verbeteringen bij de i5 ten opzichte van de i4. Maar toch ga ik hier niet voor, ik vind dit goed genoeg. Misschien denk ik over een paar maanden anders, misschien niet. Bovendien lees ik nog veel dat de i5 veel/snel beschadigt, iets waar ik bij mijn i4 geen last van heb. En bovendien ben ik niet tevreden met iOS6, maar dat is mijn mening. Ik wacht lekker op de i6/i5S, hopelijk verrast Apple me dan wel.
__________________
My religion  | My god Steve Jobs | My church Macbook Pro | My bible iPhone 4 5.1.1 JB
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 01-10-12, 11:28
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stefdejong Bekijk bericht
...hopelijk verrast Apple me dan wel.
Met de huidige cyclus (elke 2 jaar uiterlijk fysiek vernieuwd; tussendoor alleen betere internals) verwacht ik van niet

Opvolger van iPhone 5 zal met iets betere batterij, betere camera (meer MP - voor wie daarin gelooft) nieuwer iOS, iets hoger geklokte A6 of wellicht al A7 komen en thats it, vermoed ik. 1GB zal ook nog wel toereikend zijn volgend jaar...
  #23  
Oud 01-10-12, 14:21
stefdejong stefdejong is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Met de huidige cyclus (elke 2 jaar uiterlijk fysiek vernieuwd; tussendoor alleen betere internals) verwacht ik van niet

Opvolger van iPhone 5 zal met iets betere batterij, betere camera (meer MP - voor wie daarin gelooft) nieuwer iOS, iets hoger geklokte A6 of wellicht al A7 komen en thats it, vermoed ik. 1GB zal ook nog wel toereikend zijn volgend jaar...
Misschien is het woord "verassen" niet het goede woord. Ik bedoel meer in de trant van dat ik het een nuttige investering vind ten opzichte van mijn iPhone 4 nu. En dat zal over 2 jaar zeker zo zijn lijkt me, aangezien de 5 al wel verbeteringen biedt.
  #24  
Oud 01-10-12, 14:26
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stefdejong Bekijk bericht
Misschien is het woord "verassen" niet het goede woord.
In de context van dit topic is "verassen" of cremeren zeker niet het goede woord
  #25  
Oud 01-10-12, 15:02
Lian1966's schermafbeelding
Lian1966 Lian1966 is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Breda
Berichten: 154
Standaard

Ik krijg morgen de iPhone 4S binnen als simlochvrij toestel, heb nu de iPhone 4. Ook ik heb een duidelijke overweging gemaakt of ik nu voor de 4S of voor de 5 zou gaan. Ik heb een filmpje bekeken waarin de 4S en de 5 vergeleken werden en dat heeft me niet echt super kunnen overtuigen. Buiten dat had ik zaterdag in een Telfort winkel de 5 in mijn hand en ik had niet het wow-gevoel, eerder andersom. Mede door het lagere gewicht en het dunner zijn had ik niet het idee een robuust toestel in handen te hebben wat ik nu bij de 4 wel heb. Als ik voor de 5 zou gaan zou ik dat in combinatie met een abonnement doen en zou ik er weer 2 jaar aan vast zitten. Nu heb ik de 4S los gekocht in de Applestore en neem ik een simyo abonnement waarbij ik weinig betaal en per maand kan wisselen. Ideale combinatie als je het mij vraagt. Een leuke bijkomstigheid is dat mijn man mijn iPhone 4 krijgt en hopelijk straks net zo enthousiast is over de Apple mobiele telefoon als ik ben geworden sinds de twee jaar dat ik deze gebruikt heb. De iPhone 5 of opvolger kan altijd nog. Ik ben hier dik tevreden mee.
__________________
Groetjes Lian
  #26  
Oud 01-10-12, 15:41
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Duidelijk verhaal @Lian1966. Maar wat was nu voor jou de reden om je iPhone 4 in te ruilen (waar was je 'ontevreden' over) voor een iPhone 4S?
  #27  
Oud 01-10-12, 16:25
Lian1966's schermafbeelding
Lian1966 Lian1966 is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Breda
Berichten: 154
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Duidelijk verhaal @Lian1966. Maar wat was nu voor jou de reden om je iPhone 4 in te ruilen (waar was je 'ontevreden' over) voor een iPhone 4S?
Ik ben er zeker niet ontevreden over maar na 2 jaar wilde ik eigenlijk wel wat nieuws. Dus vandaar de afweging iPhone 4S of 5. En aangezien ik mijn man een beetje wil moderniseren (die heeft door diverse oorzaken een beetje stilgestaan in de tijd en nu is het tijd voor een 'update') gun ik hem mijn iPhone 4. Ik zie het dus als een investering in zijn toekomst ;-) Twee vliegen in één klap!
  #28  
Oud 01-10-12, 18:23
deleon deleon is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 143
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suby555 Bekijk bericht
Uiteraard is de 4 en zeker de 4s nog steeds een geweldige telefoon!
Dat veranderd niet omdat er een 5 is nu.
Ik was/ben nog altijd super tevreden van mijn iPhone 4

Maar het is een feit dat de 5 weer net iets beter, dunner, sneller, lichter is met een groter scherm er boven op

Ik vraag mij af wat het nut is om persé te verkondigen dat iemand bij zijn 4 of 4s blijft.
Is het om het 'goede gevoel' dat een eigenaar van een 5 'heeft' te verknoeien?
Is het uit jaloezie?
Ik bedoel maar ,men probeert zich bijna,met hand en tand soms, te verdedigen waarom ze nog een 4 of 4s hebben of houden

PS ik probeer hier de topic opener niet persoonlijk 'aan te vallen' maar het valt mij op in andere forums ook .
Nou, ben het wel met je eens hoor. Staat tegenover dat in sommige topics hier en / of elders op het internet iPhone 5 bezitters die met de 4 gaan vergelijken. En dan heet het ineens 'lomp' en nog net niet achterlijk. Nee, het is geen vergelijk hoor. Tja wat moeten de iPhone 4(s) bezitters daar dan mee? Stinkend jaloers worden dat ze met een oud aftands geval zitten? Ik persoonlijk wil daar wel een beetje tegengas bieden.
Ik zou zeggen wees allemaal blij met de foon die je hebt, als je er blij mee bent .

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 oktober 2012 om 18:29 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lian1966 Bekijk bericht
. Nu heb ik de 4S los gekocht in de Applestore en neem ik een simyo abonnement waarbij ik weinig betaal en per maand kan wisselen. Ideale combinatie als je het mij vraagt. Een leuke bijkomstigheid is dat mijn man mijn iPhone 4 krijgt en hopelijk straks net zo enthousiast is over de Apple mobiele telefoon als ik ben geworden sinds de twee jaar dat ik deze gebruikt heb. De iPhone 5 of opvolger kan altijd nog. Ik ben hier dik tevreden mee.
En dit beste luitjes, is mijn verhaal........maar dan 2 maanden geleden. iPhone 4s kopen in de applestore en een simyo sim Only erbij. Omgerekend goedkoper dan welk abo ook. O ja, alleen die man....die zit niet in mijn verhaal...
  #29  
Oud 01-10-12, 18:37
RudydG RudydG is offline
• iOS 10.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Lint Belgie
Berichten: 173
Standaard

Ik heb ze nu allebei....(5 en 4)
En nog steeds geen wow gevoel van de 5.
  #30  
Oud 01-10-12, 18:45
deleon deleon is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 143
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RudydG Bekijk bericht
Ik heb ze nu allebei....(5 en 4)
En nog steeds geen wow gevoel van de 5.
Nou schiet de Leon maar lek nu. Gisteren schrijf je dat je geen drang hebt om er eentje aan te schaffen en nu heb je hem wel.....
Of is er nog een RudydG op het forum?
  #31  
Oud 01-10-12, 18:58
RudydG RudydG is offline
• iOS 10.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Lint Belgie
Berichten: 173
Standaard

Nee joh, t'is dezelfde. Maar als er een opportuniteit voorbij komt....
Nu kan ik wel met kennis van zaken oordelen. ;-)
  #32  
Oud 02-10-12, 22:33
deleon deleon is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 143
Standaard

Okay, vandaag in een foonshop de zwarte 5 IRL kunnen aanschouwen. Hij hing gebroederlijk naast een zwarte 4s. Yep, de 4s met zijn alu randje ziet er toch beetje sjieker uit.. .. Da's mijn smaak.
  #33  
Oud 03-10-12, 01:28
suby555 suby555 is offline
• iOS 9.3.5
• 9.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Belgie, close to Antwerp...
Berichten: 91
Standaard

Ik begrijp het wel

Maar sommige breken de 5 af , alleen omdat ze pas een 4s ofzo hebben

Ik persoonlijk had zekergeen 5 gekocht als ik een 4s had gehad...dan zou ik gewacht hebben op de "5s"

Maar tov mijn 4 vond ik het wel de moeite
  #34  
Oud 03-10-12, 07:21
Danniz Danniz is offline
• iOS 1.0.0
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 12
Standaard

Ik wacht normaliter ook wel 2 jaartjes. Maar als de 5 een zelfde design had als de 4 was ik sowieso niet overgegaan.

Daarom heb ik ook geen 4S gekozen, ziet er hetzelfde uit als de 4. Voor die paar betere technische inhoud hoef je het echt niet te doen bij de 4 > 4s. Idem dito 4s> 5 imo.
  #35  
Oud 03-10-12, 10:01
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Ik denk dat het lang gaat duren voordat het 'wow' gevoel weer terug komt. De iPhone 1 was revolutionair en was enig in zijn soort. Dat was een wow gevoel. De iPhone 1 had ruimte tot veel een grote verbeteringen. Sindsdien wordt de iPhone stapsgewijs beter (snellere processor, betere camera, dunner en inmiddels drie keer een new design).

Je kunt je nu afvragen wat je als revolutionaire verbetering zou willen zien in de volgende iPhone. Ik kan zelf weinig bedenken (en ik heb het niet over iOS).
  #36  
Oud 03-10-12, 11:18
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Een ei op bakken da komt nog wel.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: US iPhone, met nog steeds versie 3.0 donny88 Unlock 4 29-09-09 02:24
iphone werkt nog steeds niet met 2.0 wmaxim iPhone algemeen 7 16-08-08 13:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:33.