Ontvangst netwerk IOS 6.0 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iPhone 4 16 GB laten updaten naar IOS 6.0, via iTunes. Alles leek goed te zijn na de update, maar nu valt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ontvangst netwerk IOS 6.0
Ik heb mijn iPhone 4 16 GB laten updaten naar IOS 6.0, via iTunes. Alles leek goed te zijn na de update, maar nu valt iedere keer de ontvangst van het netwerk, in mijn geval Vodafone, weg. Ik heb de telefoon laten controleren, of het aan de antenne zou liggen, maar dat is niet zo. Verzenden van een SMS duurt ook een eeuwigheid. Daarbij krijg ik regelmatig een foutmelding, zodat ik de SMS opnieuw moet verzenden.
Iemand anders ook al van deze problemen gehad en er wellicht een oplossing voor gevonden? Graag jullie reacties!! Bedankt!! Ruud |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Navigon: Slechte gps ontvangst na update iOS 5 | bvstrien | iPhone Navigatie | 15 | 10-07-12 12:10 |
TomTom: Ios 4.2.1: Slechte gps-ontvangst, altijd. Tomtom werkt dus niet | haroldv | iPhone Navigatie | 66 | 25-02-11 21:26 |
iOS 4.1 (niet 4.0.1) op 3gs verwoest ontvangst | MarkDek | iPhone algemeen | 0 | 06-10-10 21:47 |
geen netwerk en lage ontvangst Wi-Fi | vanrumst | Wi-Fi | 0 | 02-03-10 10:41 |
Windows: geen netwerk ontvangst | ekobiker | iTunes | 3 | 01-02-09 14:53 |
|
|