Update iPhone 4 lukt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een Iphone 4 met IOS 4.2.1. Ik heb geen jailbreak o.i.d.. Ik heb (bijna?) nooit updates geïnstalleerd omdat ik bang was dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Update iPhone 4 lukt niet
Hallo,
Ik heb een Iphone 4 met IOS 4.2.1. Ik heb geen jailbreak o.i.d.. Ik heb (bijna?) nooit updates geïnstalleerd omdat ik bang was dat mijn telefoon trager zou worden. Inmiddels wil ik toch graag naar 6.0 maar dat lukt me helaas niet. Als ik de update via Itunes wil installeren krijg ik de melding dat nieuwere software is gevonden (6.0). Als ik vervolgens direct hiernaast klik op "werk bij" krijg ik de melding: " Deze versie van Itunes (10.6.1) is de nieuwste versie" ??? Daarna kan ik op "oke" drukken maar gebeurt er niets meer. Iemand een idee hoe ik dit probleem te lijf kan gaan? In leken taal graag, ik begrijp er niet veel van Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Welke versie van OS X gebruik je?
iTunes 10.7 is noodzakelijk om iOS 6 te installeren. |
|
|||
|
|||
Ik heb 10.5.8
|
|
|||
|
|||
Om iTunes 10.7 te gebruiken heb je minstens OS X 10.6.8 nodig. Je zal dus moeten upgraden naar OS X 10.6.x Snow Leopard.
EDIT: Eventueel zou het kunnen lukken met iTunes 10.6.3 https://discussions.apple.com/thread...art=0&tstart=0 http://support.apple.com/kb/DL1575 |
|
|||
|
|||
Dan eerst ff je systeem bijwerken. Druk op -> Software update ... en kies de onderdelen die je wilt bijwerken. Kies in ieder geval iTunes!
|
|
|||
|
|||
Deze updates staan er niet bij....
Is er anders nog een manier op een oudere update te installeren bijv IOS 5? |
|
||||
|
||||
Heb je SHSH blobs voor iOS5?
Zo nee, dan alleen iOS6.
|
|||
|
|||
Kies je update op iPhone, iPod, iPad and Firmware/Software Download en restore 'm handmatig naar je telefoon toe. Volg verder de instructies zoals je die bijv hier aantreft: Manually Update or Restore iOS 5
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 oktober 2012 om 20:28 ---------- TS komt vanaf iOS4. Dan moet een handmatige update naar iOS5 toch mogelijk zijn? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 oktober 2012 om 20:30 ---------- Citaat:
Check eerst ff welke iTunes versie je al hebt! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
PS: "Onmogelijk" = zonder SHSH blobs...
|
|
|||
|
|||
Wordt mij iets te ingewikkeld. Ik heb toevallig os x 10.6 van iemand gekregen, ik zal eerst eens proberen die te instaleren. Voor zover bedankt! Ben al een stuk wijzer zo
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Damn.. je hebt gelijk. Dat krijg je als je niet het hele draadje doorleest! Sowwy man, voortaan lezen! [knip] Of een update naar MacOS 10.6 te overwegen (vooropgesteld dat die nog op de Mac van TS draait. Dat kan ik zo niet zeggen). Laatst gewijzigd door flappah; 03-10-12 om 21:46. Reden: Punishment voor niet lezen! :( |
|
|||
|
|||
Citaat:
Lees de links nog eens door die ik onder EDIT: in post #4 geplaatst heb. Succes verder ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 oktober 2012 om 20:43 ---------- Stop met dat roeptoeteren aub De Apple Mobile Device Drivers van iTunes 10.7 werken niet over de virtuele USB-drivers van dat Virtual Boxje. |
|
|||
|
|||
Dus beter even legale versie kopen?
|
|
|||
|
|||
Ja, een retail versie. Die installatie DVD's van Snow Leopard die met een Mac meegeleverd worden zijn niet universeel wat betreft de drivers. Ik weet waarover ik praat: ik heb die oefening eens gedaan met de DVD's van een MacBook op een iMac.
Welke Mac heb je dan? Ik heb hier nog een collectie legale Snow Leopard DVD's, misschien is er eentje dat past. |
|
|||
|
|||
Ik heb een Imac9,1 intal Core 2 duo, 2,66 GHz
De cd die ik heb liggen is een vermoedelijk illigaal gedownloade versie die momenteel bij een vriend van mij prima draait... Is dus geen installatie dvd van andere pc |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ben nu nog even bezig iTunes 10.6.3 te instaleren. Wel vreemd dat iTunes aangaf dat er geen nieuwe versie is
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 oktober 2012 om 21:01 ---------- 10.6.3 erop en nu doet hij het wel. Je bent geweldig! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Update van 5.0.1 naar 5.1.1 lukt niet (iPhone 4S met JB) | yoniis | iPhone algemeen | 3 | 28-05-12 22:25 |
garageband update op iphone en ipad lukt niet | mmols | iPhone Apps | 0 | 05-05-12 11:09 |
iphone volledig gereset herstel update lukt niet | vooysjuh | iPhone algemeen | 0 | 29-03-12 01:09 |
Iphone 4 bellen lukt niet na update naar IOS 5.1 | maurader | iPhone algemeen | 1 | 15-03-12 01:51 |
iPhone: Na update: Activeren iphone lukt niet, bellen wel | rienwoerden | Jailbreak | 0 | 18-10-11 18:07 |
|
|