Wachtend op iPhone 5, Abo via T-Mobile discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Xyrrath 21 september mijn Iphone besteld met het verlengen van mijn abbo. Heb het eerste uur besteld en kreeg vlot erna ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Begin november loopt mijn abbo over als mijn telefoon dan nog steeds niet is geleverd gaat de telefoon daar roodgloeiend staan en wordt het rekening nummer geblokkeerd zodat er niks afgeschreven kan worden totdat de telefoon binnen is.
|
|
|||
|
|||
Oh nee hoor, dat hoor je mij niet zeggen. Het delen van positieve ervaringen is natuurlijk altijd meegenomen
Heb zelf ook al eens zaken gedaan met Typhone en inderdaad naar alle tevredenheid geholpen.
|
||||
|
||||
Net weer een mail gekregen van de online winkel; Er is NOG STEEDS geen enkel inzicht in wanneer T-Mobile toestellen gaat uitleveren naar haar dealers?!?!
Lekker zeg, 21-09 besteld....... Ik had idd beter in de rij kunnen gaan staan. Ik dacht; ach...die twee weken langer kan ik wel wachten....ja, en de rest!
|
||||
|
||||
Ik heb mijn abonnement maar verlengt bij de Apple store. Geen enkel probleem, genoeg op voorraad.
|
|||
|
|||
Citaat:
Helaas toen ik 's avonds terug kwam waren deze inmiddels gereserveerd. Maar ze krijgen met enige regelmaat nieuwe binnen. Afgelopen vrijdagavond naar de Apple store in A,sterdam gereden en gewoon 2 iphones 5 wit 32 Gb kunenn meenemen, met abbo ook. Ik zou zeggen bel beide en vraag naar hun voorraad met abbo. Suc6 Rene |
|
||||
|
||||
Citaat:
Dat is een goeie tip, echter heb ik natuurlijk al online een bestelling geplaatst en via Ideal betaald, dus dat is helaas geen optie. |
|
|||
|
|||
Ik had mijn toestel op de 21ste besteld, gaat om de 16GB black version.
Gister avond eindelijk een sms ontvangen van AMP om een datum te prikken. Toestel wordt a.s. donderdag tussen 12:30:18:00 uur geleverd. Ik had ordernummer: 135XXXX |
|
|||
|
|||
Citaat:
Begint nu echt irritant te worden. EDIT: Net een smsje gehad van t-mobile dat het nog een week tot 2 weken langer kan duren. Week 45-46.... Laatst gewijzigd door Xyrrath; 18-10-12 om 15:01. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Bij mij is de situatie nog onveranderd. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone abo T-mobile | controleur | Odido (T-Mobile) | 2 | 22-07-11 23:05 |
Iphone 4 + MTV Mobile;50% abo-korting? | Sneezle | KPN | 8 | 11-11-10 18:24 |
T-Mobile Relax of iPhone abo? | vinzk | Odido (T-Mobile) | 10 | 01-04-10 16:40 |
Hi eindeloos of T-Mobile iPhone abo? | Mish | Overige providers Nederland | 5 | 06-11-08 15:42 |
Originele iphone en oud T-mobile abo | goedschalk | Odido (T-Mobile) | 1 | 16-07-08 08:25 |
|
|