Twee iPhones met dezelfde computer synchroniseren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Twee iPhones met dezelfde computer synchroniseren Kijk met zo'n artikel kan je tenminste wat Heb direct voor mijn vrouw een eigen account aangemaakt. Werkt perfect...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Twee iPhones met dezelfde computer synchroniseren
Kijk met zo'n artikel kan je tenminste wat Heb direct voor mijn vrouw een eigen account aangemaakt. Werkt perfect |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mijn vriendin en ik gebruiken juist op twee Mac accounts 1 iTunes bibliotheek met een gezamenlijk iTunes account. Waarom twee keer betalen voor muziek en apps als we beiden gebruik maken van dezelfde Mac en Apple TV?
|
|
||||
|
||||
![]() ik hier meer dan 10 toestellen op dezelfde pc, dat werkt perfect
|
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Twee iPhones synchroniseren met één computer | BASTARDO! | iTunes | 22 | 16-05-12 15:47 |
NA sync met I-Tunes twee dezelfde agenda's op i-Phone | ludovanderwinkel | iTunes | 2 | 28-04-10 18:55 |
Twee dezelfde agenda op i-Phone | ludovanderwinkel | iTunes | 1 | 27-04-10 21:45 |
Is synchronisatie met twee computer mogelijk? | Snowboarder | iTunes | 4 | 01-03-09 12:14 |
Tijden verschillen bij synchroniseren met twee IPhones | krema01 | iTunes | 1 | 18-05-08 20:39 |
|
|