iOS6 Bug? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanmorgen kreeg ik de vraag van iemand of ik wist hoe je vanuit de Appstore op je iPhone nog apps kan schenken aan anderen. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iOS6 Bug?
Vanmorgen kreeg ik de vraag van iemand of ik wist hoe je vanuit de Appstore op je iPhone nog apps kan schenken aan anderen. Ik denk nou dat moet niet moeilijk zijn, maar tot mijn verbazing kan ik het ook niet meer vinden.
Iemand enig idee, of heeft Apple de functie maar, zonder reden op te geven en kennisgeving, verwijderd? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heeft nooit in de iPhone gezeten.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Heb het nog steeds op mijn iPhone met 5.1.1
|
|||
|
|||
de vraag is nu: kan het nog op ios 6, iemand die het weet?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Op versie 5.1.1 zat de functie zeker, zoals ook door anderen aangegeven. Sinds iOs6 kan het dus niet meer, dat is wel duidelijk. Via iTunes kan het natuurlijk nog wel.
Vreemd dat Apple hier niets over gezegd heeft, of zou het weer typisch een Apple-streek zijn? |
|
||||
|
||||
Apple heeft er wel iets over gezegd:
Apps cadeau geven met iOS 6 Het kan dus wel in iOS5, maar niet in iOS6.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na upgrade van IOS6 Beta 4 naar IOS6 staat visual voicemail aan | mbraeke1 | iPhone algemeen | 5 | 04-10-12 21:59 |
Mail bug | Pl0xs | iPhone algemeen | 0 | 13-12-11 19:40 |
Bug in iOS4? | Afstkla | iPhone algemeen | 0 | 25-08-10 23:57 |
Bug in codeslot? | neht | iPhone algemeen | 4 | 21-04-09 17:06 |
Bug in Noodoproep | NeeChee | iPhone algemeen | 2 | 03-12-08 21:49 |
|
|