iPhone 5 locatievoorziening terwijl gelocked discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds vandaag heb ik een probleempje met mn iPhone 5. Als hij vergrendeld is, zie ik rechts bovenaan het locatievoorziening logo en heb geen idee ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 locatievoorziening/geen Wi-Fi terwijl gelocked
Sinds vandaag heb ik een probleempje met mn iPhone 5. Als hij vergrendeld is, zie ik rechts bovenaan het locatievoorziening logo en heb geen idee wat hij aant het doen is (geen apps geopend, ook recent geen apps geinstalleerd die dit gebruiken). Vanaf ik hem ontgrendel, verdwijnt het na enkele seconden en komt het pas terug wanneer ik een app gebruik waarvoor het nodig is. Iemand die dit al eens heeft meegemaakt en een oplossing weet?
Edit: bijkomend vraagje, Wi-Fi valt weg bij het vergrendelen en komt terug bij ontgrendelen. Ik geloof niet dat dit bij m'n 3GS zo was? Laatst gewijzigd door rafpbr; 12-10-12 om 00:35. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Instellingen > privacy > locatievoorzieningen > systeem ...
|
|
|||
|
|||
daar staan enkel de zaken die moeten aanstaan, aan..
|
|
|||
|
|||
Misschien een FindMyFriendsfunctie soms?
Btw, bij mij gebeurt het ook geregeld dat hij het gsm-netwerk zoekt met gps aan... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
passbook? Ik zag onlangs dat telkens ik ontgrendelde het icoontje staan. Bleek passbook te zijn...
Howow |
|
|||
|
|||
Wi-Fi wordt uitgeschakeld in de slaapstand als het toestel niet is aangesloten op een stroombron. Dat was en is ook zo bij de iPhone 3GS.
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de replies! Het lag inderdaad aan passbook, maar waarom moet die de locatie elke keer opvragen?
Ivm de Wi-Fi, die durft al eens wegvallen als ik aan het syncen ben, en ik denk dat die bij mn 3GS niet het geval was, maar soit.. Thanks! |
|
||||
|
||||
Passbook toont je "automatisch" een pass als je in de buurt komt van een "relevante" (door de uitgever gedefinieerde) lokatie.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wordfeud helper vraagt om locatievoorziening | flauwekel | iPhone Apps | 2 | 22-09-12 15:58 |
locatievoorziening | kire | iPhone Navigatie | 0 | 05-06-12 16:55 |
Locatievoorziening instelling veranderen | lolbroeck | iPhone algemeen | 9 | 11-05-12 05:38 |
iPhone: Locatievoorziening na jailbreak | milan13 | Jailbreak | 6 | 03-01-12 20:00 |
Locatievoorziening & Kosten | CirroX | iPhone Navigatie | 3 | 16-11-10 23:44 |
|
|