Hotspotfunctie in iOS 6 weg?!? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door dannyro Merciekes, Mulderslag is nog niet goed mee Jeuke, Moet ik dat nu blijven herhalen dat in "algemeen-mobiel netwerk" Hotspot UIT ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
mijn spot gevonden dankzij dit draadje (jippie) maar nu de vraag of ik ook de naam van de hotspot nog ergens kan wijzigen...
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 oktober 2012 om 13:43 ---------- denk dat ik het al heb gevonden, daar waar nu netwerknaam wordt gedaan aanpassen en in het volgende veld een wachtwoord verzinnen. Ik dacht dat de opgegeven letter-cijfer combi een mogelijk voorbeeld voor het ww was. *edit* toch niet het is toch het ww :-( Laatst gewijzigd door macleentje; 30-10-12 om 14:45. |
|
|||
|
|||
Ik heb ook gezien dat tethering niet meer juist werkte. Hij staat wel bij de begin pagina van Instellingen. Maar als ik hem daar aan zet krijg ik met geen manier verbinding met mijn iPhone (word nergens gezien).
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bladwijzers weg na update iOS | zimmie | iPhone algemeen | 11 | 24-02-13 12:46 |
Contacten weg na iOS 6.0 | Liliane1967 | iPad algemeen | 10 | 30-09-12 17:53 |
Na iOS 4.0 foto's weg of wazig! | MaartenJan | Muziek, foto & video | 45 | 25-01-11 01:25 |
iPod app weg na updaten ios 4.1 | dikkedonder | iPhone Apps | 2 | 08-01-11 18:46 |
iOS 4.2.1 corrpt download, alles weg | jlenstra | iPad algemeen | 11 | 24-11-10 00:45 |
|
|