iphone 5 en wifi thuis discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) beste mensen ik heb sinds kort een iphone 5 met goede 3G verbinding. Echter thuis geen verbinding met m'n wifi , terwijl mijn oude 4 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 5 en Wi-Fi thuis
beste mensen
ik heb sinds kort een iphone 5 met goede 3G verbinding. Echter thuis geen verbinding met m'n Wi-Fi , terwijl mijn oude 4 dit wel had. De 5 vind het netwerk wel maar zegt dat verbinding niet mogelijk is .Vraagt dus niet om een wachtwoord. De instellingen voor Wi-Fi op de 5 begrijp ik niet zo goed. Helaas heb ik de oude 4 al geschoond dus deze instellingen kan ik niet copieeren. wie kan mij op weg helpen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
probleem opgelost .Veel dank!!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb eerst "vergeet dit netwerk " gedaan en toen opnieuw laten zoeken.
De 5 vroeg toen wel om het wachtwoord. et voila!! Gr |
|
|||
|
|||
Ik heb net hetzelfde, hij maakt verbinding... 2min later vraagt hij opnieuw het pw van Wi-Fi maar blijft dat netwerk zoeken... Echt triest! Soms doet ie het even dan weer niet... Zonde dat er altijd zoveel mis moet lopen met de nieuwe toestellen van bijna een maandloon...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi problemen thuis | meisje1971 | Wi-Fi | 15 | 28-01-13 22:19 |
Iphone 4s kan opeens geen verbinding maken met de Thuis-Wi-Fi | diedemink | Wi-Fi | 4 | 11-04-12 12:11 |
Sinds iPhone 4 geen Wi-Fi thuis | Dejive | Wi-Fi | 12 | 17-10-10 23:15 |
Wi-Fi thuis crasht zodra iphone buiten bereik is | suzanne79 | Wi-Fi | 0 | 08-08-10 17:33 |
Een tip voor mensen met lan thuis: Internetten op iPod zonder Wi-Fi thuis | DeathSpace | Wi-Fi | 0 | 20-05-10 20:57 |
|
|