Muziek op iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone en gebruik de iTunes op mijn laptop altijd om muziek naar mijn telefoon over te zetten. Ik connect mijn telefoon dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek op iPhone
Ik heb een iPhone en gebruik de iTunes op mijn laptop altijd om muziek naar mijn telefoon over te zetten. Ik connect mijn telefoon dan met mijn laptop en synchroniseer de liedjes die ik op iTunes heb staan. Helaas is mijn laptop een paar dagen geleden naar de winkel gebracht, want het koelingssysteem werkt niet meer goed. Momenteel gebruik ik de laptop van mijn ouders, hier staat geen iTunes op. Weten jullie hoe ik, zonder iTunes, ook liedjes op mijn telefoon kan zetten? Ik heb namelijk een aantal livesets gedownload die ik heel graag op mijn telefoon wil. Ik heb ook al geprobeerd de livesets naar mijn Hotmail te sturen (zodat ik die op mijn telefoon eventueel zou kunnen opslaan), maar de livesets zijn te groot om via de mail te versturen.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Je zou de bestanden ook met GoodReader kunnen overzetten en afspelen.
|
|||
|
|||
Dropbox misschien?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek downloaden op iphone dat direct bij muziek komt te staan! | boschr | iPhone algemeen | 5 | 25-01-14 22:56 |
Muziek: Muziek uit itunes verwijderen, maar iphone laten staan zodra ik nieuwe muziek opzet | mostah | Muziek, foto & video | 3 | 19-07-12 23:24 |
Na syncen van muziek en films staat muziek niet op iphone. | Master_J | iTunes | 2 | 10-10-09 15:38 |
Ipod geeft geen muziek, itunes zegt 2,4GB muziek op iphone | theet | iTunes | 2 | 19-08-09 11:59 |
|
|