Gisteren iPhone 5 opgehaald, nu al kapot.... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren eindelijk m'n iPhone 5 32gb zwart opgehaald en nu al problemen. Ik had hem volledig opgestart en hij deed het eigenlijk best wel goed. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gisteren iPhone 5 opgehaald, nu al kapot....
Gisteren eindelijk m'n iPhone 5 32gb zwart opgehaald en nu al problemen. Ik had hem volledig opgestart en hij deed het eigenlijk best wel goed. Totdat ik ineens geen internet meer had. 3G en het langzamere internet waren volledig verdwenen. Dus ik heb hem even opnieuw opgestart maar daarna had ik helemaal geen T-mobile ontvangst meer. Ik heb hem volledig gereset maar toen kwam ik bij het configureren helemaal niet verder meer.
Zijn er meer mensen die dit hebben gehad? Ik krijg in ieder geval een nieuwe iPhone 5 van de t-mobile shop. Nu ga ik gewoon nog even verder met m'n iPhone 4. Ook prima, iets langzamer maar ook prima.... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Balen, succes ermee!
|
|
|||
|
|||
Thx Simon...
|
|
|||
|
|||
Nog niet eerder gehoord, succes en dat ze maar snel een nieuwe voor je klaar hebben liggen.
|
|
|||
|
|||
Zelfde probleem hier. Sim-swap gedaan, geen succes. Na meerdere keren de simkaart erin en eruit gedaan, toestel uit en aan gedaan ging die uiteindelijk werken. Nu geen problemen meer.
Laatst gewijzigd door isneaker; 14-10-12 om 13:34. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
verwijderde emails worden weer opgehaald | drummertjuh | iPhone algemeen | 1 | 27-05-11 12:02 |
my30 for iphone gisteren overgeschakeld, raar budget check!! | mematii | Orange | 2 | 09-01-10 11:32 |
mail wordt niet meer opgehaald | sven2000 | iPhone algemeen | 5 | 22-07-08 01:22 |
email wordt niet opgehaald | pascalbrouwers | iPhone algemeen | 2 | 21-05-08 22:19 |
Nieuwste mail wordt niet opgehaald | Vlex | iPhone algemeen | 8 | 17-02-08 17:08 |
|
|