Hoe haal ik mijn iPhone leeg zonder te upgraden? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik wil ivm verkoop mijn iphone helemaal leeg halen maar omdat hij op iOS 5,0,1 staat en gejailbreakt is wil ik hem niet via itunes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe haal ik mijn iPhone leeg zonder te upgraden?
ik wil ivm verkoop mijn iphone helemaal leeg halen maar omdat hij
op iOS 5,0,1 staat en gejailbreakt is wil ik hem niet via itunes herstellen heb al een keer geprobeerd via instellingen, algemeen en stel opnieuw in alles te verwijderen maar is daar inmiddels anderhalf uur mee bezig lijkt me niet goed is er een andere methode |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoe zien of mijn iphone unlocked is (zonder SIMs wisselen) | koekjedebij | Unlock | 16 | 12-04-13 21:51 |
iphone 3g geblokkeerd hoe haal ik dat weg? | pronkii | iPhone algemeen | 1 | 03-03-12 16:57 |
iPhone 3G: hoe kan ik upgraden naar IOS4 zonder unlock te verliezen? | droozle | Unlock | 4 | 06-06-11 16:26 |
Haal mijn iphone uit mijn zak en hij doet het niet meer. | sandertjuh89 | iPhone algemeen | 18 | 20-12-09 23:44 |
Hoe krijg ik Anysim 1.1 werkend op mijn iphone (Zonder winSCP) ?? | miguellio | Archief | 10 | 26-10-07 16:43 |
|
|