IOS downloaden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een Iphone 3 overgekocht van iemand. Bij het downloaden van enkele apps (zoals instagram of foursquare), krijg ik regelmatig de boodschap dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IOS downloaden
Hallo,
Ik heb een Iphone 3 overgekocht van iemand. Bij het downloaden van enkele apps (zoals instagram of foursquare), krijg ik regelmatig de boodschap dat ik IOS 4.3 of IOS 5 moet downloaden. Als ik dat dan probeer krijg ik telkens de boodschap dat ik geen machtiging heb om deze te dowloaden. Kent iemand hier een verklaring voor? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waar krijg je een melding? Op je iphone of pc?
|
|
||||
|
||||
Marileen, je kunt (zonder SHSH blobs) alleen iOS6 downloaden.
|
|||
|
|||
Zowel op Iphone als PC.
Ik ben een leek dus misschien is het wel een eenvoudige oplossing. Of misschien heeft het nog iets met de vorige eigenaar te maken? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 oktober 2012 om 21:48 ---------- Ik zal IOS 6 eens proberen downloaden ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 oktober 2012 om 21:53 ---------- Nee er komt op "Safari kan dit bestand niet downloaden" |
|
|||
|
|||
iOS 6 op een iPhone 3? Dacht het niet.
De 3 kan max. 4.2 aan dacht ik. Tenzij je Whited00r gebruikt. |
|
||||
|
||||
@zeromusx: Volgens haar (zijn?) profiel heeft marileen een 3GS. Daar draait iOS6 wel op.
@marileen: Waarom zou je iOS6 zelf downloaden? Daar kun je niets mee zonder iTunes... |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOS 6 wil niet downloaden | patrick988 | iPhone algemeen | 1 | 07-10-12 11:35 |
Fout bij downloaden iOS 5.1 | Elidb | iPhone algemeen | 26 | 30-04-12 01:50 |
IOS 5.0.1 downloaden | dbtje | iPhone algemeen | 6 | 18-11-11 22:31 |
iOS firmware downloaden voor xcode | bluecola | Ontwikkelen voor iOS | 12 | 05-04-11 14:49 |
|
|